InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Resla w Czerwiec 20, 2017, 14:45:42
-
Dzień dobry, mam problem dot. kompletów towarów w Subiekcie GT. Na tą chwilę działa to tak, że mając:
Towar A - 7 szt
Towar B - 10 szt
Mogę stworzyć komplet składający się z towaru A oraz towaru B, maksymalnie 7 sztuk, i wtedy stany magazynowe wyglądają następująco:
Komplet A+B - 7 szt
Towar A - 0 szt
Towar B - 3 szt
Problem polega na tym, że pracujemy z programem, który wysyła nasze stany magazynowe do sklepu internetowego i w takiej sytuacji przy towarze A widniałaby informacja, że obecnie jest niedostępny, co oczywiście byłoby nieprawdą.
Czy jest możliwość stworzenia kompletu, którego ilość (jako osobnej pozycji) byłaby równa najmniejszej z ilości spośród wszystkich składowych, jednocześnie nie zaburzając faktycznej ilości wszystkich składowych i nie musieć ręcznie tworzyć każdej sztuki kompletu?
W praktyce potrzebuję takiego rozwiązania:
Towar A - sprzedawany osobno - faktyczna ilość 7 szt
Towar B - sprzedawany osobno - faktyczna ilość 10 szt
Towar C - sprzedawany osobno - faktyczna ilość 2 szt
Towar D - sprzedawany osobno, jako zestaw składający się z towarów A,B,C - ilość, którą pokazuje subiekt to 2 szt (bo najmniejsza ilość wśród składowych to 2 szt)
Gdy zrobimy PZ/PW towaru C w ilości 3 szt, ilość towaru D automatycznie zmieni się na 5 szt.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam! :)
-
Myślę że to raczej należałoby zrobić na poziomie synchronizacji ze sklepem internetowym, a nie poprzez modyfikowanie stanów w Subiekcie.
Można zrobić widok, który będzie prezentował potrzebną informację, tylko synchronizator musiałby korzystać z niego, a nie z tabeli stanów.
-
Rozumiem. W jaki sposób ów widok można by wygenerować?
-
Trzeba go napisać w T-SQL i umieścić w bazie danych.
Sądząc jednak z pytania, w praktyce oznacza to że powinniście to komuś zlecić.
-
Taki kawałek kodu powinien znaleźć się w programie do synchronizacji. W s2s autorzy zrobili coś takiego, że zliczał ile da się kompletów zrobić ze składników i taką ilość wysyłał do sklepu. Przy otrzymaniu zamówienia ze sklepu automatycznie następowała kompletacja.
-
Tak nawet lepiej. Kwestia co będzie chciał zrobić autor integratora.
-
Taki kawałek kodu powinien znaleźć się w programie do synchronizacji. W s2s autorzy zrobili coś takiego, że zliczał ile da się kompletów zrobić ze składników i taką ilość wysyłał do sklepu. Przy otrzymaniu zamówienia ze sklepu automatycznie następowała kompletacja.
Akurat pracujemy na S2S, o której opcji mówisz? Nic takiego nie widzimy u siebie.
-
Opcja w zakładce Sklep->Ustawienia-> inne: "Zawsze oblicz komplet na podstawie dostępnych składników"