Autor Wątek: problem z aktualizacją  (Przeczytany 1656 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bobeeck

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: subiekt GT ostatnia w.
problem z aktualizacją
« dnia: Styczeń 26, 2020, 12:31:16 »
Witam wszystkich zainteresowanych
Pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja: subiekt nie zaktualizował bazy danych do ostatniej pobranej wersji z powodu nie możności przeprowadzenia archiwizacji (która poprzedza z automatu aktualizacje bazy)
Mam komunikat , że brak dostępu do folderu archiwizacji.
Archiwizację ręcznie przeprowadzam codziennie i ostania jest zapisana na zewnętrznym dysku.
Efekt jest taki, że program stoi a jutro od rana przydała by się pełna sprawność. :)
Byłbym wdzięczny o jaką sugestię. Pozdrawiam

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: problem z aktualizacją
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 26, 2020, 17:34:37 »
Nie rozumiem czego oczekujesz, nawet nie sprawdziłeś tego, o czym mówi zacytowany komunikat, nie podałeś informacji jaki to folder, jakie ma uprawnienia, jak jest skonfigurowany serwer SQL... Jeśli nie wiesz jak to sprawdzić to nie powinieneś wykonywać sam aktualizacji, a przynajmniej nie bez zapewnionego wsparcia w przypadku wystąpienia problemów... Zawsze możesz wrócić do poprzedniej wersji programu i przygotować się do aktualizacji.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: problem z aktualizacją
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 26, 2020, 17:34:37 »