Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: traart w Styczeń 31, 2021, 00:47:50

Tytuł: Problem z archwizatorem
Wiadomość wysłana przez: traart w Styczeń 31, 2021, 00:47:50
Cześć,

Mam taki problem: potrzebuję zrobić aktualizację. Zawsze odbywało się na to stacji klienckiej ale ostatnio program się zbuntował i Archiwizator stwierdził, że brak jest dostępu do swera do folderu roboczego.
Aktualizacje wykonalem na serwerze i jest OK ale jednak chcialbym przywrocic mozliwosc robienia aktualizacji na komputerze.

Dostep do folderu mam, bo moge go przegladac sieciowo, moge wklejac i edytowac pliki.
Czy ktos moze mi powiedziec w jaki sposob to naprawic?
Tytuł: Odp: Problem z archwizatorem
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Styczeń 31, 2021, 11:01:16
Należy przywrócić / wykonać poprawą konfigurację, zostało to opisane w pomocy do programu (Archiwizacja danych) i wiele, wiele razy na forum (poszukaj, poczytaj).
Tytuł: Odp: Problem z archwizatorem
Wiadomość wysłana przez: traart w Styczeń 31, 2021, 15:19:53
Czytalem instrukcje i w instrukcji jest napisane: zarówno folder do archiwizacji i roboczy maja byc dostepne dla serwera o klienta. Akurat te dwa foldery sa na serwerze.
Stacja kliencka ma dostep do tych folderow bo moze kopiowac i usuwac pliki ale niestety archwizacja nie dziala :/
Tytuł: Problem z archwizatorem
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Styczeń 31, 2021, 15:48:04
Ścieżkę folderu roboczego podajesz w formacie unc?
Tytuł: Odp: Problem z archwizatorem
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Styczeń 31, 2021, 15:53:12
To, że folder jest na serwerze nie oznacza przecież, że serwer SQL będzie miał do niego dostęp - o tym decydują uprawnienia, o których nic nie napisałeś... Opis problemu "nie działa" na prawdę nic nie wnosi... Jeśli masz problem z dokładnym opisaniem problemu (komunikaty błędów, opis konfiguracji, logi serwera SQL), aby ktoś mógł wskazać, gdzie został popełniony błąd to poproś kogoś, kto to wszystko zrobi za Ciebie.