Autor Wątek: Problem z dodaniem nowej formy płatności Subiekt  (Przeczytany 1735 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kowgli2+

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Problem z dodaniem nowej formy płatności Subiekt
« dnia: Luty 20, 2020, 11:21:11 »
Witam, mam problem z poprawnym skonfigurowaniem nowych sposobów płatności, przez co wszystkie nieskonfigurowane płatności są oznaczane jako "Gotówka". Chciałbym aby formy płatności match'owały się z danymi które otrzymuje subiekt, tzn. np. Płatność BLIK.
Co prawda znalazłem informację na temat konfiguracji, jednak np. opcję "Centrum autoryzacji kart płatniczych" mam wyszarzoną i nie mogę jej zaznaczyć. Proszę o pomoc jak można rozwiązać ten problem.

https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/3188.html

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za poświęcony czas na odpowiedź :)

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1284
  • Reputacja +47/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: Problem z dodaniem nowej formy płatności Subiekt
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 20, 2020, 11:35:13 »
Zapewne ustawiłeś tego kontrahenta jako osobę zamiast firmę.

Odp: Problem z dodaniem nowej formy płatności Subiekt
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 20, 2020, 11:35:13 »