Autor Wątek: Problem z drukowaniem paragonu po aktualizacji do Windows 10  (Przeczytany 1530 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RadekGS

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.42
Problem z drukowaniem paragonu po aktualizacji do Windows 10
« dnia: Lipiec 28, 2016, 10:43:21 »
Cześć

Po zaktualizowaniu systemu do Windows 10 Subiekt GT nie chce drukować mi paragonów. Wyskakuje błąd: "Nie znaleziono urządzenia USB". Niczego nie zmieniałem w ustawieniach, niczego nie odłączałem. Wersja Subiekta to: 1.44 SP1. Co mogę zrobić aby przywrócić funkcjonowanie drukowania?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17055
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z drukowaniem paragonu po aktualizacji do Windows 10
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 28, 2016, 11:05:35 »
Ponownie zainstalować i skonfigurować drukarkę fiskalną, ciężko powiedzieć coś więcej.
Daniel, Białystok.

Offline RadekGS

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.42
Odp: Problem z drukowaniem paragonu po aktualizacji do Windows 10
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 28, 2016, 16:22:42 »
Dobra, faktycznie. Trzeba było w sumie tylko pogrzebać w ustawieniach w Kasiarzu i już wszystko jest ok ;)

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z drukowaniem paragonu po aktualizacji do Windows 10
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 28, 2016, 16:22:42 »