InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: agapoznan w Kwiecień 24, 2017, 11:58:38
-
Witam, mam następujący problem : Posiadam program Subiekt podłączony do serwera, na wszystkich komputerach program działa bez zarzutu. Mam tylko z jednym problem, program się odpala, łączy z serwerem, wydaję się że wszystko jest ok, ale nie mogę otworzyć praktycznie żadnego okna np wydania magazynowego, faktur itp. Jedyne co działa to drukowanie. Po prostu nie otwiera się żadne okno.
W czym może być problem ?
Windows 10
Filmik przedstawiający problem
https://www.youtube.com/watch?v=az4g4rlJUYc
-
Nie wykonałeś podstawowego testu - nie uruchomiłeś ponownie programu - ogólnie wygląda to na zerwane połączenie sieciowe (lista nie była odświeżana przez ponad 8 minut).
-
Już sobie poradziłem, ale odpowiedź rewelacyjna, nie uruchomiłem programu ponownie ??? Ty tak serio z tą odpowiedzią ?
-
W odróżnieniu od Twojego pytania ja pytałem poważnie... Jaki znasz inny sposób, aby sprawdzić czy program utracił połączenie z bazą danych, pytam "tak serio" ?
-
No ale ta odpowiedź żeby zresetować program to chyba jest oczywistość i jak dla mnie odpowiedź jak dla debila. Ale nie ma co drążyć tematu, rozwiązałem problem tak, że nagrałem inną wersję programu i na niej działa.
-
No ale ta odpowiedź żeby zresetować program to chyba jest oczywistość i jak dla mnie odpowiedź jak dla debila.
Poczytaj trochę forum i zobacz jakie "oczywiste" problemy są poruszane i jakie "oczywiste" rzeczy nie są opisywane na forum, bez których trudno lub nie da się pomóc... Jedną z takich "oczywistych" informacji jest wersja programu, z którą powiązanych jest wiele błędów i braków w funkcjonalnościach, a której zapewne nie zaktualizowałaś w profilu po aktualizacji programu - niby "oczywiste" a efekt jak widać...