InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: XYS w Grudzień 10, 2015, 17:38:37
-
Witam wszystkich!
Mam problem z eksportem faktur do PDF(przez funkcję drukuj). Do wczoraj wszystko działało ok a dziś pojawia się plik Export.pdf na pulpicie ale plik jest uszkodzony lub coś takiego - ma wielkość 0 bajtów. Co się mogło stać? Jak to naprawić? Bardzo proszę o pomoc bo muszę wysylac faktury na maila klientom a nie mogę eksportować. Uruchamiałem ponownie program i nic to nie dało.
-
Nawet nie trzeba było wyszukiwać tylko spojrzeć na trzy wiersze niżej http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/blad-eksportu-pdf-i-wysylania-e-mail/ (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/blad-eksportu-pdf-i-wysylania-e-mail/)
-
Odinstalować poprawkę do Windows KB3102429.
Krok po kroku opisane w wątku:
http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/problem-z-generowaniem-pdf-eksport/
oraz w InsMail w samym subiekcie z dnia 10.12.2015
Problem z eksportem wydruków do formatu PDF
Napływają do nas informacje o problemach z eksportem wydruków z systemu InsERT GT do formatu PDF. W efekcie eksportu wydruku powstaje plik PDF o rozmiarze 0 kB.
Problem wywołała poprawka do systemu operacyjnego Windows o numerze KB3102429.
Aby wyeliminować problem, należy odinstalować tę poprawkę. W tym celu należy w Panelu sterowania wybrać polecenie Odinstaluj program. W oknie z listą programów po lewej stronie znajduje się opcja: Wyświetl zainstalowane aktualizacje. Należy tę opcję włączyć i odszukać poprawkę o numerze KB3102429. Po odinstalowaniu konieczny będzie restart komputera.
Oczywiście pracujemy też nad systemowym rozwiązaniem tego problemu. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.