InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: XYS w Grudzień 10, 2015, 17:38:37

Tytuł: Problem z eksportem faktur do PDF
Wiadomość wysłana przez: XYS w Grudzień 10, 2015, 17:38:37
Witam wszystkich!

Mam problem z eksportem faktur do PDF(przez funkcję drukuj). Do wczoraj wszystko działało ok a dziś pojawia się plik Export.pdf na pulpicie ale plik jest uszkodzony lub coś takiego - ma wielkość 0 bajtów. Co się mogło stać? Jak to naprawić? Bardzo proszę o pomoc bo muszę wysylac faktury na maila klientom a nie mogę eksportować. Uruchamiałem ponownie program i nic to nie dało.
Tytuł: Odp: Problem z eksportem faktur do PDF
Wiadomość wysłana przez: lbacik w Grudzień 10, 2015, 17:42:28
Nawet nie trzeba było wyszukiwać tylko spojrzeć na trzy wiersze niżej http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/blad-eksportu-pdf-i-wysylania-e-mail/ (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/blad-eksportu-pdf-i-wysylania-e-mail/)
Tytuł: Odp: Problem z eksportem faktur do PDF
Wiadomość wysłana przez: bojalekt w Grudzień 10, 2015, 19:16:59
Odinstalować  poprawkę do Windows KB3102429.

Krok po kroku opisane w wątku:

http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/problem-z-generowaniem-pdf-eksport/

oraz w InsMail w samym subiekcie z dnia 10.12.2015


Problem z eksportem wydruków do formatu PDF
Napływają do nas informacje o problemach z eksportem wydruków z systemu InsERT GT do formatu PDF. W efekcie eksportu wydruku powstaje plik PDF o rozmiarze 0 kB.

Problem wywołała poprawka do systemu operacyjnego Windows o numerze KB3102429.

Aby wyeliminować problem, należy odinstalować tę poprawkę. W tym celu należy w Panelu sterowania wybrać polecenie Odinstaluj program. W oknie z listą programów po lewej stronie znajduje się opcja: Wyświetl zainstalowane aktualizacje. Należy tę opcję włączyć i odszukać poprawkę o numerze KB3102429. Po odinstalowaniu konieczny będzie restart komputera.

Oczywiście pracujemy też nad systemowym rozwiązaniem tego problemu. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.