Autor Wątek: Problem z eksportem PDF  (Przeczytany 1560 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kry47

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.60
Problem z eksportem PDF
« dnia: Lipiec 08, 2020, 00:32:06 »
Witam. Wiem, że odgrzewany kotlet ale przejrzałem masę stron i nic nie znalazłem.

PROBLEM: Przy próbie eksportu lub podglądu pokazuje niepowodzenie (typowy błąd z czcionką New Times Romans). Przy drukowaniu do PDF zapisuje plik o wielkości 0 kb.

Próbowałem:
- usunąć aktualizację od windowsa co niby te czcionkę skopała (niestety nie znalazłem jej, windows 10)
- zmieniać czcionkę w całym dokumencie na typowy Arial - bezskutecznie
- aktualizować program do najnowszej wersji programu

Sam wzorzec był wyeksportowany oryginalny a na niego naniosłem kod kreskowy code-39 z numerem zamówienia w CR8.5 i nic po za tym.
Co ciekawe drukować się ładnie drukuje a wysyłka emailem, export, podgląd leży... ;/

Pomocy!

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Problem z eksportem PDF
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 08, 2020, 10:19:06 »
Ja miałem taki efekt z niektórymi czcionkami 3z9, rozwiązaniem jest użycie takiej, która nie generuje błędu.
Krzysztof, Radom

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z eksportem PDF
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 08, 2020, 10:19:06 »