Autor Wątek: Problem z konwersją  (Przeczytany 2163 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline aro1979

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1,29
Problem z konwersją
« dnia: Luty 18, 2022, 18:59:44 »
No i się narobiło. Nie pytajcie jak. Ale dokonałem nieudanej konwersji bazy danych na utworzonej kopii podmiotu i na właściwej bazie danych. W obu przypadkach konwersja nie powidła się. Teraz przy podmiotach w archiwizatorze jest znaczek ~ . Brak aktualnej kopii bazy danych do odtworzenia. Podpowiedzcie coś bo zaraz dostane wylewu

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17264
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z konwersją
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 18, 2022, 19:08:45 »
Daniel, Białystok.

Offline aro1979

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1,29
Problem z konwersją
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 18, 2022, 21:54:02 »
Dzieki za rade ale w tym przypadku to nie to. Potrzebuję na szybko pomocy. Sprawa gardłowa

Wysłane z mojego SM-N986B przy użyciu Tapatalka


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17264
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z konwersją
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 19, 2022, 10:29:30 »
Dzieki za rade ale w tym przypadku to nie to.

To na jaką i od kogo liczysz pomoc, jak nie od serwisanta programów Insertu ?

Skoro nie utworzyłeś kopii bezpieczeństwa przed konwersją to teraz pozostaje dokończyć ją serwisowo, przy czym dużą niewiadomą pozostaje dlaczego baza danych nie chciała się skonwertować, być może była już uszkodzona przed konwersją.

Potrzebuję na szybko pomocy. Sprawa gardłowa

"Ubezpieczenie" działa jeśli umowa zostanie zawarta przed wystąpieniem szkody, a nie po... Jeśli jeszcze będziesz zainteresowany i liczysz się z kosztami (cennik na naszej stronie - naprawy baz danych) to odezwij się po południu (po 16-tej), jeśli nie będę odbierał to przedstaw się sms'em.
Daniel, Białystok.

Offline aro1979

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1,29
Problem z konwersją
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 19, 2022, 11:54:04 »
Liczę na pomoc zyczliwych ludzi. Kiedyś miałem problem z konwersja bazy danych. Serwisant insertu stweirdzil że baza jest uszkodzona i prosił o przeslanie bazy na ich FTP i czekać nawet 2 tygodnie. Ktoś z forum doradził aby za pomocą MsSM usunąć jeden wpis w bazie i poszlo. Wiec liczę że w tym przypadku to też ktoś mi pomoze

Wysłane z mojego SM-N986B przy użyciu Tapatalka


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17264
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z konwersją
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 19, 2022, 22:07:00 »
Kiedyś miałem problem z konwersja bazy danych. Serwisant insertu stweirdzil że baza jest uszkodzona i prosił o przeslanie bazy na ich FTP i czekać nawet 2 tygodnie.

To Ty wybrałeś tego serwisanta, należało wybrać właściwie, na forum jesteś od 2012 roku, więc trochę czasu było.

Ktoś z forum doradził aby za pomocą MsSM usunąć jeden wpis w bazie i poszlo. Wiec liczę że w tym przypadku to też ktoś mi pomoze

Są problemy, które można rozwiązać w ten sposób i wiele razy w taki sposób pomogłem, na forum lub poza, ale to nie jest ten przypadek.
Daniel, Białystok.

Offline aro1979

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1,29
Problem z konwersją
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 20, 2022, 14:33:28 »
Zamykam temat. Poradziłem sobie. Dziekuje za próby pomocy

Wysłane z mojego SM-N986B przy użyciu Tapatalka


Problem z konwersją
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 20, 2022, 14:33:28 »