Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: kbulka w Maj 08, 2024, 18:59:28

Tytuł: Problem z opcją "drukowanie na port".
Wiadomość wysłana przez: kbulka w Maj 08, 2024, 18:59:28
Program SUBIEKT GT, drukarka OKI ML3320 problem z opcją "drukowanie na port".

Po zainstalowaniu subiekta na nowym komputerze bez portu LPT i podłączeniu drukarki najpierw przez przejściówke USB na LPT (o czym potem wyczytałem, że nie ma prawa działać) a później bezpośrednio przez kabel USB i próbie wydruku na port okazało się, że funkcja ta nie działa. Po próbie wydruku FV nie pokazuje się żaden błąd, ani powiadomienie, po prostu drukarka nie rusza. Sprawdzane był drukowanie normalne, jednak jest ono nie zadowalające. Drukowanie z pliku .txt po "podglądnięciu" faktury działa. Proszę o pomoc jeśli ktoś napotkał taki problem i udało się go rozwiązać. Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Problem z opcją "drukowanie na port".
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Maj 08, 2024, 19:47:32
Takie problemy to jeszcze spotykałem 10 lat temu. Dzisiaj raczej już nie spotyka się igłówek.

Rozumiem, że drukarka zmapowana na port LPT?

https://supportcommunity.zebra.com/s/article/How-to-Assign-USB-Printers-to-LPT-Ports?language=pl
Tytuł: Odp: Problem z opcją "drukowanie na port".
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Maj 09, 2024, 09:49:55
Proszę o pomoc jeśli ktoś napotkał taki problem i udało się go rozwiązać.

To bardzo stare i tym samym dobrze znane i udokumentowane problemy, niezliczoną liczbę razy opisywane na forach, w tym również tym forum - skąd opór aby poszukać odpowiedzi przez zadaniem pytania, czy to u wybranego dostawcy programów, czy na forum ?

Jeden z wątków w tym temacie: http://forumsubiekta.pl/subiekt/wydruk-na-oki-ml-3320/ (http://forumsubiekta.pl/subiekt/wydruk-na-oki-ml-3320/)