Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: kowgli2 w Październik 21, 2019, 10:24:23

Tytuł: Problem z wysyłaniem faktur przez - Wyślij wydruk pocztą elektroniczną
Wiadomość wysłana przez: kowgli2 w Październik 21, 2019, 10:24:23
Witam, na jednym stanowisku, po zleceniu wysłania wydruków Subiektowi GT 1.58 SP1 HF1, przez ThunderBird'a (wersja najnowsza) Subiekt się zacina i wyskakuje komunikat o błędzie połączenia, mimo, iż wszystko inne działa i na innych stanowiskach można normalnie wysyłać. ThunderBird jest ustawiony, jako domyślny program pocztowy.

PS Windows 10

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Problem z wysyłaniem faktur przez - Wyślij wydruk pocztą elektroniczną
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Październik 21, 2019, 11:39:56
Poszukaj na forum jak powinna wyglądać poprawna konfiguracja domyślnego programu pocztowego w systemie operacyjnym dla GT. Rozumiem, że wysyłka z systemu operacyjnego działa poprawnie ?

Link do jednego z niezliczonych wątków na forum: http://forumsubiekta.pl/subiekt/subiekt-gt-a-thunderbird/msg11532/#msg11532 (http://forumsubiekta.pl/subiekt/subiekt-gt-a-thunderbird/msg11532/#msg11532), link do pomocy Insertu: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1757,jak-skonfigurowac-domyslnego-klienta-poczty-elektronicznej.html (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1757,jak-skonfigurowac-domyslnego-klienta-poczty-elektronicznej.html).