InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: SK123 w Październik 12, 2016, 18:59:24
-
Witam,
Raz na jakiś czas, (ostatnio coraz częściej) mam problem z zamknięciem SUBIEKTA.
Przy zamykaniu program się archiwizuje jednak po skończonej archiwizacji uruchamia się ponownie, zamykam jeszcze raz, tym razem bez archiwizowania, i ponownie się uruchamia.
Kolejna próba jest skuteczna, program się zamyka, wyskakuje jednak okienko, w którym trzeba opisać problem i kliknąć "wyslij". Jest też opcja aby załączyć plik z błędem i wysłać razem z opisem do INSERTU.
Gdzie, takiego pliku szukać, gdzie zapisują się błędy programu ?
Ostatnio taka sytuacja powtarza się coraz częściej, czy jest to zwiastun "czegoś niedobrego" co może się zdarzyć z programem ?
Jak uzdrowić, naprawić sytuację.
Mam nadzieję, ze w miarę klarownie opisałem w czym rzecz.
Z góry dzieki za wszelki podpowiedzi, sugestie.
-
Pracujesz na tej wersji, którą masz w profilu - 1.29 sprzed 5 lat?
-
Tak, wersja 1.29. Na chwile obecną w zupełności spełnia moje oczekiwania.
-
Tylko że się wywala...
Nie mam lekarstwa na wywalanie się GT, ale doświadczenia tych kilku ostatnich lat (bo 1.29 to 15 wersji czyli ok. 5 lat) są takie, że wywala się coraz rzadziej.
-
A jaki jest system windows ??
-
Wywala się na laptopie z WIN7 (wersja serwerowowa) na drugim z WIN10 (wersja kliencka), na chwile obecną jest O.K.
-
Są dwie główne przyczyny takiego zachowania: uszkodzona baza danych lub niestabilne połączenie sieciowe.
-
O.K. dzięki za informację.
-
Są dwie główne przyczyny takiego zachowania: uszkodzona baza danych lub niestabilne połączenie sieciowe.
Witam ponownie,
Problem występuje na komputerze "serwerowym" - SUBIEKT może pracować bez internetu, dlatego wg mnie nie jest to wina połączenia sieciowego, chyba że połączenie z komputerem na którym jest zainstalowana wersja kliencka "robi problem".
Odnośnie uszkodzonej bazy danych, czy serwisant może ją "uzdrowić", czy istnieje jakaś inna możliwość ?Jestem tylko szarym użytkownikiem i nie chciałbym aby pewnego dnia pokazał sie "ZONK"
Z góry dzięki za wszelki podpowiedzi.
-
Przepraszam za wprowadzenie w błąd, nie wiem dlaczego tak odpowiedziałem, musiałem chyba pomylić wątki, wycofuję swoją wypowiedź.
Proponuję zrobić jak proponował @candy i zaktualizować program. Jeśli nie chcesz mieć "ZONKA" to korzystaj z usług dobrego serwisanta i wyjaśniaj takie problemy na bieżąco.
ps.
Możesz też skonfigurować archiwizację ze stanowiska klienckiego i sprawdzić zachowanie programu.