Autor Wątek: Problem ze sprzedażą wg asortymentu  (Przeczytany 1383 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline maybe

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.30
Problem ze sprzedażą wg asortymentu
« dnia: Marzec 14, 2017, 18:19:59 »
Tak jak w temacie. Podczas robienia raportu dobowego( zestawienia>sprzedaż wg asortymentu>wg daty dzień dzisiejszy), wyskakują mi produkty faktycznie sprzedane tego dnia, ale kilka produktów, które nie były ( są tylko w systemie, ale nigdy nie były wprowadzone w dostawie ani sprzedane- tak wynika z informatora).

Jak zrobić, żeby było wszystko tak jak powinno, tj tylko sprzedaż z tego dnia?
Dzięki wielkie za pomoc:)

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9237
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Problem ze sprzedażą wg asortymentu
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 14, 2017, 18:30:44 »
Nie wiem co było w wersji 1.30, ale nie spotkałem się z takim zachowaniem programu.
Jesteś w stanie zamieścić zrzuty ekranu potwierdzające to co piszesz?
Sławek, Zduńska Wola

Offline maybe

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.30
Odp: Problem ze sprzedażą wg asortymentu
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 14, 2017, 18:55:48 »
Już się zorientowałem o co chodziło. Od niedawna mamy wspólny system i z innego magazynu ktoś sprzedał te rzeczy, sprzedaż była otwarta na magazyn dowolny i po ustawieniu na nasz konkretny magazyn zostały tylko poprawne. Dziękuję za reakcję :)

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Problem ze sprzedażą wg asortymentu
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 16, 2017, 07:46:54 »
proponuje ulepszyc wersje programu w stopce profilu i moze tez we firmie

Odp: Problem ze sprzedażą wg asortymentu
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 16, 2017, 07:46:54 »