InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: gunia w Kwiecień 16, 2018, 11:25:48
-
Proszę o radę jak zrobić zwrot w subiekcie towaru zakupionego u nas na stronie (platforma shoper), import zamówienia poszedł przez s2s, następnie wydrukowany paragon z tego zamówienia. Towar zwrócony - robię zwrot w shoperze, s2s nie wykrywa tego zwrotu, więc nie wraca towar na magazyn w subiekcie. Gdy chcę to zrobić ręcznie w subiekcie, pojawia się kumunikat "Towar zablokwany". Ps.Problem zgłoszony do s2s, shoper i subiekt. Każdy umywa ręce, że po ich stronie jest wszystko dobrze, a zwrotu nadal nie mogę wykonać.
-
Nie mam pojęcia co to znaczy "zgłosić problem do Subiekta" skoro Subiekt jest programem i nie odpowie... Zgodnie z komunikatem na paragonie znajduje się zablokowany (nieaktywny) towar, odblokuj go (zmień status na aktywny) i powinno zadziałać.
-
To się nazywa skrót myślowy !!! do subiekta, czyli osoby, u której subiekta kupowałam. Towar jest aktywny i nadal nie działa.
-
To się nazywa skrót myślowy !!! do subiekta, czyli osoby, u której subiekta kupowałam.
Ja nie wiem o czym myślisz, a możliwości jest kilka... Ne wiem też dlaczego kupiłaś program u kogoś, kto nie oferuje wsparcia serwisowego i nie chce pomóc przy podstawach obsługi programu...
Towar jest aktywny i nadal nie działa.
Mam rozumieć, że paragon zawiera tylko jeden towar/jedną pozycję ? Jeśli jednak jest inaczej to sprawdź wszystkie towary na dokumencie...
-
No właśnie tu jest problem, bo widzę że sam nie wie o co chodzi, zwala winę na s2s, dlatego szukam rozwiązania problemu, gdzie indziej. Jest tylko jedna pozycja na paragonie plus koszt przesyłki.
-
No właśnie tu jest problem, bo widzę że sam nie wie o co chodzi, zwala winę na s2s, dlatego szukam rozwiązania problemu, gdzie indziej.
Nie ważne czyja to wina, ważne aby zdiagnozować i rozwiązać problem...
Jest tylko jedna pozycja na paragonie plus koszt przesyłki.
Czyli są dwie pozycje na paragonie, a nie jedna... Jeśli na pewno przesyłka jest aktywna w kartotece towarów to pozostaje analiza problemu w miejscu jego występowania, czyli na waszej bazie danych, a to już zadanie dla "serwisanta", a nie "sprzedawcy", temat to wyjaśnienia w kilkanaście minut.
-
Proszę o radę jak zrobić zwrot w subiekcie towaru zakupionego u nas na stronie (platforma shoper), import zamówienia poszedł przez s2s, następnie wydrukowany paragon z tego zamówienia. Towar zwrócony - robię zwrot w shoperze, s2s nie wykrywa tego zwrotu, więc nie wraca towar na magazyn w subiekcie. Gdy chcę to zrobić ręcznie w subiekcie, pojawia się kumunikat "Towar zablokwany". Ps.Problem zgłoszony do s2s, shoper i subiekt. Każdy umywa ręce, że po ich stronie jest wszystko dobrze, a zwrotu nadal nie mogę wykonać.
Zwrot robiony jako wypisz zwrot do paragonu w SGT?
ps. wysyłka jest towarem?
-
Jak usunęłam z paragonu koszt dostawy to zwrot jest możliwy, tylko pytanie czy tak mogę zrobić?
-
Wystarczy poczytać co robi s2s, s2s nie ma funkcji zwrotu, zaznaczasz sobie w sklepie zamówienie jako anulowane, a w subiekcie zwrot do paragonu i po problemie.
-
ps. wysyłka jest towarem?
Taki problem wystąpi również przy usłudze.
Jak usunęłam z paragonu koszt dostawy to zwrot jest możliwy...
Ciągle nie odpowiedziałaś na podstawowe i proste pytanie - czy ta usługa jest zablokowana... Dla pewności chciałbym zobaczyć zrzut ekranu z tą informacją.