InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: astralom w Kwiecień 19, 2016, 20:58:17
-
Witam.
Chciałbym wrzucić Program serwisowy do harmonogramu zadań serwera żeby cyklicznie robić odbudowę indeksów, kontrolę danych i kompaktowanie. To, jak dodać program to wiem, ale czy ktoś zna parametry uruchomieniowe (skrypty) żeby harmonogram sam rozpoczął dane czynności?
-
Skąd taki pomysł ? Program serwisowy nie posiada takiej funkcjonalności.
-
A Ja zapytam skąd taka potrzeba ??
Są to funkcje czysto serwisowe, pomyślane i zbudowane w celach bardziej diagnostyki i serwisu aniżeli codziennego wykorzystania ...
-
Stad ze jak wiecie kompaktowanie zmniejsza plik mdf, ktory u nas nieuchronnie zbliza sie do 10GB a chce odwlec przeaiadke na płatnego SQL'a. A nie zawsze pamiętam o cyklicznym kompaktowaniu. Myślałem, że jest taka możliwość. Dzięki za pomoc.
-
Serwisant jest w stanie rozdzielić te bazy, jedna to archiwum, druga to bieżący podmiot, macie ciągłość pracy, rozmiar bazy też znacząco zmniejszony ...
P.S. w niektórych systemach nazywa się to po prostu "odcięcie okresu" ...
-
Serwisant jest w stanie rozdzielić te bazy, jedna to archiwum, druga to bieżący podmiot, macie ciągłość pracy, rozmiar bazy też znacząco zmniejszony ...
P.S. w niektórych systemach nazywa się to po prostu "odcięcie okresu" ...
Obcięcie okresu w GT to naprawdę niełatwa sprawa, mam nadzieję, że wiesz co piszesz...
-
Serwisant jest w stanie rozdzielić te bazy, jedna to archiwum, druga to bieżący podmiot, macie ciągłość pracy, rozmiar bazy też znacząco zmniejszony ...
P.S. w niektórych systemach nazywa się to po prostu "odcięcie okresu" ...
Obcięcie okresu w GT to naprawdę niełatwa sprawa, mam nadzieję, że wiesz co piszesz...
Ja wspomniałem o możliwości, nie określiłem poziomu trudności wykonania takiej czynności ... ;)
Pomijam już szczegóły cen dla wersji runtime ...
-
Niestety odcięcie okresów nie wchodzi w grę. To nic Panowie, dzięki za podpowiedzi, będę musiał po prostu pilnować kompaktowania i tyle :)
p.s. Serwisant z naszego miasta już kiedyś u nas był i sprawiał wrażenie mniej ogarniętego w Subiekcie niż ja, zwykły użytkownik. Jedyne co go wyróżniało to płytka z "magicznymi zestawieniami i programikami".
-
Dlatego zawsze radzimy skorzystać z usług "dobrego serwisanta", a nie "serwisanta".
To taka różnica jak między czytaniem a czytaniem ze zrozumieniem ;)