Autor Wątek: Prośba o pomoc - Problem ze zrobieniem JPK_VAT7M  (Przeczytany 1236 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Kamil Szastak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.74 SP1 HF1
Prośba o pomoc - Problem ze zrobieniem JPK_VAT7M
« dnia: Marzec 06, 2023, 11:03:09 »
Dzień dobry drodzy użytkownicy!

Piszę ten temat, gdyż od kilku miesięcy mam problem ze zrobieniem JPK_VAT7M.
Czasem udawało się załadować listę po 3 razach, czasem po 15, czasem po 45, zaś teraz, za Luty - wcale. Stąd temat.
Czy orientuje się ktoś, dlaczego mam puste okno, jak na screenie?
https://imgur.com/MDUzPdK
Jak wyeliminować taki problem? Bardzo proszę o pomoc.

Z ważniejszych informacji:
1. Wersja subiekta: 1.74 SP1 HF1
2. Systemy operacyjne na komputerach z tym problemem: 2x Windows 7, 1x Windows 10 - na każdym ten sam problem.
3. Każdy komp podpięty pod tę samą bazę danych.
4. Problem występuje zarówno na kontach ''Szef'', jak i ''Sprzedawca''
5. Jak wspominałem wyżej, w poprzednich miesiącach też się z tym spotykałem, ale po wielu próbach (randomowo) się udawało, dziś klikam w kółko od nowa JPK_VAT7M i nic ciągle - dalej puste, białe pole.
6. Dokładna metoda z jakiej korzystam: Deklaracje i e-S->e-Sprawozd.JPK_VAT->Generuj->JPK_V7M->Zaawansowana.

Cóż.. czekam na pomoc, wskazówki i pozdrawiam!

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17232
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Prośba o pomoc - Problem ze zrobieniem JPK_VAT7M
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 06, 2023, 15:50:47 »
Zacznij od wydłużenia timeoutu.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Prośba o pomoc - Problem ze zrobieniem JPK_VAT7M
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 06, 2023, 15:50:47 »