Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Kry47 w Wrzesień 10, 2024, 19:17:23
-
Czy jest jakiś sposób na sprawne rozliczenie przedstawicieli terenowych? Nie ma ich w subiekcie jako użytkownicy. Z reguły przesyłają dane i na firmie się wstawia. Czy może jakieś pole własne i tam ten konkretny przedstawiciel, chodzi głównie o transakcje zrealizowane, gdyby jeszcze zysk liczyło to bajka albo była możliwość wygenerowania zestawienia. Ich praca polega na kupieniu pewnej części i podpięcia dalej pod większy kontrakt. Rozliczanie wygląda dzieleniem się zysk - koszty, czasem jak strata to też się dzielimy
-
Tak, ogólnie należy zacząć gromadzić potrzebne do rozliczeń dane i raportować je dodatkowymi zestawieniami SQL lub aplikacjami. Ogólnie dostosowanie programów do indywidulnych potrzeb użytkownika nazywa się wdrożeniem, najlepiej jako dostawcę programów wybierać firmy, które potrafią wdrażać i serwisować oferowane programy.