Autor Wątek: Przejęcie istniejącej firmy, problemy.  (Przeczytany 2803 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pan Władeczek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.35 oraz 1.64
Przejęcie istniejącej firmy, problemy.
« dnia: Grudzień 13, 2020, 12:24:59 »
Szanowni,
prowadzę działalność w której działają 3 stanowiska subiekta (na 4 komputerach - 1 zamiennie wyłączany) w lokalizacji A. W związku z otworzeniem 2 sklepu w lokalizacji B, w którym też są 3 stanowiska (na 4 komputerach - 1 zamiennie wyłączany) zgłosiłem się do firmy, w której kupowałem subiekta o wdrożenie.
Do nowej lokalizacji przenieśli mi bazę towarów (baza kontrahentów nie jest potrzebna, całkiem inna lokalizacja).
Zależy mi na tym, bym mógł z lokalizacji A czy B a nawet z zewnątrz (np. domu) mieć dostęp do subiekta.
Dodatkowo zależy mi na tym, bym w jakiś prosty sposób mógł przesuwać towar z 1 lokalizacji do drugiej i na odwrót, fizycznie towar przerzucam i np. jakimś plikiem zaczytuję do subiekta, żebym nie musiał tego ręcznie wklepywać.
Na początku dostałem inf. że muszę dokupić licencję oddziałową, potem że muszę kupić licencję na pracę zdalną i rozszerzenia na kolejne stanowiska. Na koniec zrobiono mi to:
W lokalizacji A mam wersję 1.35, w lokalizacji B mam wersję testową na 45 dni 1.64 HF2.
Dostałem informację, że nic nie muszę dokupywać, że jakoś mi to załatwią że będzie ok. Po zadzwonieniu do subiekta okazało się, że jednak nie.
W związku z tym proszę o inf., co mam dokupić by działało to w normalny i prosty sposób.
Dodam, że w obu lokalizacjach mam serwis fiskalizacji zdalnej, jeśli ma to jakieś znaczenie. Na obu lokalizacjach mam 2 magazyny, 1 własny, 2-gi na którym fiskalizuję sprzedaż obcą.
Obie lokalizacje podłączone są na światłowodzie, ale z różnych firm, bez stałych adresów IP.
Szukam już długo na forum, ale bezskutecznie.
Jeśli czegoś kluczowego nie dopisałem, proszę o inf.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17231
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Przejęcie istniejącej firmy, problemy.
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 13, 2020, 13:02:55 »
W związku z tym proszę o inf., co mam dokupić by działało to w normalny i prosty sposób.
Należy zacząć o zamówienia usług w firmie, która ma widzę i doświadczenie we wdrażaniu i serwisie programów Insertu, która to wytłumaczy możliwe rozwiązania, ich wady i zalety, licencje to temat wtórny.

Poza tym zejdź na ziemię, przy pracy zdalnej / wielooddziałowej "prosto" nie będzie, bez regularnego wsparcia serwisowego i/lub rozwiązań dodatkowych raczej się nie obejdzie, ale ciężko dyskutować bez wybranego modelu pracy.

Szukam już długo na forum, ale bezskutecznie.

Taka wypowiedź sugeruje, że nie podchodzić do tematu poważnie, jesteś mam forum od 3 lat, a tematyka pracy zdalnej / wielooddziałowej oraz problemy związane z wdrożeniami i serwisem programów są opisywana na forum regularnie od lat, chyba nie można dodać nic więcej, podstawowe możliwości:
 - praca zdalna na jednej bazie danych z wykorzystaniem pulpitu zdalnego
 - oddzielne instalacje programów w oddziałach i komunikacja centrala<->oddział poprzez pliki epp
 - Navireo z modułem Oddział PLUS
« Ostatnia zmiana: Grudzień 13, 2020, 13:05:10 wysłana przez dkozlowski »
Daniel, Białystok.

Offline Paweł Szczygiel

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 169
  • Reputacja +4/-0
Odp: Przejęcie istniejącej firmy, problemy.
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 17, 2020, 11:58:55 »
Zdecydowanie praca zdalna i jedna baza. Nie ma lepszego rozwiązania.
Paweł Szczygieł

Offline Pan Władeczek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.35 oraz 1.64
Odp: Przejęcie istniejącej firmy, problemy.
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 01, 2021, 20:36:32 »
W związku z tym proszę o inf., co mam dokupić by działało to w normalny i prosty sposób.
Należy zacząć o zamówienia usług w firmie, która ma widzę i doświadczenie we wdrażaniu i serwisie programów Insertu, która to wytłumaczy możliwe rozwiązania, ich wady i zalety, licencje to temat wtórny.
Dlatego też zgłosiłem się do firmy, która jest oficjalnym partnerem inserta. Niestety po czasie dopiero się okazało, że to Pozostałe Punkty Sprzedaży (PPS), które tylko sprzedają, a nie mają właściwej wiedzy, choć zapewniali mnie na początku, że wszystko będzie ok.

« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 2021, 21:59:34 wysłana przez birds22 »

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Przejęcie istniejącej firmy, problemy.
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 01, 2021, 20:36:32 »