witam
Interesuje mnie w calach analizy sprzedaży pogrupowanie sprzedaży na takie kategorie:
- sprzedaż hurtowa (tutaj zaliczam jakąś grupę kontrahentów, którzy robią zakupy hurtowe)
- sprzedaż przez sklep internetowy
- sprzedaż w punkcie
W każdej z tych grup sprzedażowych ma różne marże i różne koszty dodatkowe związane z tego typu sprzedażą. Chciałbym mieć możliwość filtrowania sprzedaży w zestawieniach tymi przykładowymi kanałami. O ile w przypadku sprzedaży hurtowej mogę tych kontrahentów przypisać do takiej grupy kontrahentów to w pozostałych dwóch robione są również paragony. Czy jest możliwość przypisania do faktury, paragonu jakiejś cechy, którą będę potem filtrował w zestawieniach?
Ułatwiłoby to analizę rentowności danego kanału sprzedaży np. wiedziałbym jakie zyski przynosi sprzedaż w sklepie internetowym ponieważ cechuje się ona dodatkowymi kosztami, które generuje tylko ten kanał sprzedaży.
Wiem ,że jest w sprzedaż według kategorii podział na detal i hurt ale to nie rozwiązuje kompleksowo problemu.