Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: fire45 w Maj 23, 2021, 18:26:30
-
Mam kilka pytań/problemów przy zmianie programu z mikroSubiekt dla Windows na Subiekt GT.
Posiadam nieaktywowaną jak do tej pory licencję w wersji 1.58 (zamrożenie biznesu przez pandemię).
1) Nie mogę aktywować programu przez internet. Ciągle mam komunikat o braku połączenia z serwerem.
Co może być tego powodem, jak rozwiązać problem bez wysyłania pocztą tradycyjną dołączonego formularza?
2) Za pomocą Narzędzia/Przeniesienie danych przerzuciłem Kontrahentów, Słowniki, Towary itp.
Czy jest opcja przeniesienia wszystkich wystawionych faktur do nowego programu? Interesują mnie nawet rozwiązania płatne.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
-
Ulepsz do aktualnej wersji i spróbuj aktywować. Szkoda szukać rozwiązań na wersji sprzed kilku lat.
Nie, mechanizm przenoszenia danych nie przenosi dokumentów.
-
Z tego co pamiętam operacja aktywacji licencji powodzi się tylko, gdy program uruchomi się opcją "Uruchom jako administrator"
-
Ulepsz do aktualnej wersji i spróbuj aktywować. Szkoda szukać rozwiązań na wersji sprzed kilku lat.
Nie, mechanizm przenoszenia danych nie przenosi dokumentów.
Czy aktualizacja do najnowszej wersji przejdzie jeżeli nie mam abonamentu? I jak z aktywacją?
A czy jest jakiś inny mechanizm do przenoszenia dokumentów?
-
Czy aktualizacja do najnowszej wersji przejdzie jeżeli nie mam abonamentu? I jak z aktywacją?
Brak abonamentu nie blokuje aktualizacji.
Aktywacja normalnie, z chwilą rejestracji licencji dostaniesz uprawnienia do aktualnej wersji i abonament na ulepszenia na 3 miesiące.
A czy jest jakiś inny mechanizm do przenoszenia dokumentów?
Nie wdając się w teorie - nie.
Teoretycznie wykonalne, ale absolutnie nieopłacalne.
Inaczej mówiąc - weź maksymalną cenę jaką możesz za to zapłacić, pomnóż przez 10 i... nikt rozsądny się tego nie podejmie za tak niską kwotę ;)