Szanowni,
prowadzę działalność w której działają 3 stanowiska subiekta (na 4 komputerach - 1 zamiennie wyłączany) w lokalizacji A. W związku z otworzeniem 2 sklepu w lokalizacji B, w którym też są 3 stanowiska (na 4 komputerach - 1 zamiennie wyłączany) zgłosiłem się do firmy, w której kupowałem subiekta o wdrożenie.
Do nowej lokalizacji przenieśli mi bazę towarów (baza kontrahentów nie jest potrzebna, całkiem inna lokalizacja).
Zależy mi na tym, bym mógł z lokalizacji A czy B a nawet z zewnątrz (np. domu) mieć dostęp do subiekta.
Dodatkowo zależy mi na tym, bym w jakiś prosty sposób mógł przesuwać towar z 1 lokalizacji do drugiej i na odwrót, fizycznie towar przerzucam i np. jakimś plikiem zaczytuję do subiekta, żebym nie musiał tego ręcznie wklepywać.
Na początku dostałem inf. że muszę dokupić licencję oddziałową, potem że muszę kupić licencję na pracę zdalną i rozszerzenia na kolejne stanowiska. Na koniec zrobiono mi to:
W lokalizacji A mam wersję 1.35, w lokalizacji B mam wersję testową na 45 dni 1.64 HF2.
Dostałem informację, że nic nie muszę dokupywać, że jakoś mi to załatwią że będzie ok. Po zadzwonieniu do subiekta okazało się, że jednak nie.
W związku z tym proszę o inf., co mam dokupić by działało to w normalny i prosty sposób.
Dodam, że w obu lokalizacjach mam serwis fiskalizacji zdalnej, jeśli ma to jakieś znaczenie. Na obu lokalizacjach mam 2 magazyny, 1 własny, 2-gi na którym fiskalizuję sprzedaż obcą.
Obie lokalizacje podłączone są na światłowodzie, ale z różnych firm, bez stałych adresów IP.
Szukam już długo na forum, ale bezskutecznie.
Jeśli czegoś kluczowego nie dopisałem, proszę o inf.