InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Asik w Maj 17, 2016, 10:09:23
-
Cześć, otrzymałam od kontrahenta Fakturę za usługi, chcę ja wpisać do Subiekta, ale na pierwszej pozycji widnieje mi Rabat, jaki nam udzielili, przez co suma całej FV jest inna. Jak wpisac ten rabat>
-
Nie bardzo rozumiem z tego opisu czy to jest rabat dotyczący tej pierwszej pozycji, czy rabat kwotowy do całej faktury?
-
Rabat do calej faktury
-
No to takiej zabawy SGT nie obsługuje.
Trzeba rozbić na pozycje.
Można wpisać bez rabatów, a potem skorzystać z opcji "udziel rabatu do wysokości i podać kwotę brutto".
Pewnie będą jakieś groszowe niezgodności to pozostaje pokombinować z cenami na wybranych pozycjach, żeby ustrzelić kwoty.
-
Gdzie mogę znaleźć tę opcję "Udziel rabatów.." ??
-
Dokładnie to się nazywa "Wyliczenie rabatu...".
Tu:
-
Ok, i mam wpisać tutaj kwotę rabatu, jaki oni mi przyznali? Bo jak to kliknęłam to wychodzi mi wartość dokumentu - mam to wykasować i wpisac kwotę rabatu?
-
Przecież jak wół jest napisane że chodzi o wartość dokumentu.
-
Moze być i napisane jak bizon, mnie interesuje to, jak mam wpisać rabat 50 zł przyznany nam przez firmę, zeby kwota ostateczna się zgadzała, bo póki co po wpisaniu wszystkich pozycji wychodzi mi kwota bez rabatu, której nawet na fv nie ma. I owszem jest jak wól wartość dokumentu, i ona sama mi wskakuje w to okienko, ale to nie zmienia faktu, ze nadal nie mam informacji, jak wpisaż te felerne 50 zł. Niestety, wszyscy w firmie wiedzą jak wpisac fv ale już bez rabatu, a ksiegowa jest obrażona, ze dzwonię.
-
Moze być i napisane jak bizon, mnie interesuje to, jak mam wpisać rabat 50 zł przyznany nam przez firmę, zeby kwota ostateczna się zgadzała, bo póki co po wpisaniu wszystkich pozycji wychodzi mi kwota bez rabatu, której nawet na fv nie ma. I owszem jest jak wól wartość dokumentu, i ona sama mi wskakuje w to okienko, ale to nie zmienia faktu, ze nadal nie mam informacji, jak wpisaż te felerne 50 zł.
O Matko! Nawet odejmowanie trzeba już tłumaczyć :(
- wpisz na FZ wszystkie pozycje poza rabatem
- odejmij sobie na kalkulatorze rabat (ten niewpisany jeszcze) od wartości do zapłaty i zapamiętaj/zapisz wynik
- kliknij "Przelicz rabat", zaznacz "Wyliczenie rabatu..."
- zapisany wcześniej wynik odejmowania wpisz w okienko "Wartość dokumentu"
- naciśnij "OK"
Mam nadzieję że teraz już jasne.
Jeśli nie to niestety, przykro mi, poddaję się.