Autor Wątek: Rezerwacja na produkcie - brak zamówień  (Przeczytany 1498 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wojtek.w

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.42 SP2
Rezerwacja na produkcie - brak zamówień
« dnia: Sierpień 24, 2016, 13:07:39 »
Dzień dobry,

W Subiekcie GT zaistniała nam taka dziwna sytuacja. Na kilku produktach widać rezerwację towaru, tzn. w postaci ilości sztuk, natomiast jeśli wejdziemy w informator o produkcie, to w zakładce o stanach nie widać żadnych zamówień. Nie widać też zamówień jeśli przefiltrujemy przez ten produkt w "Towary na zamówieniach". Próbowałem też szukać tego towaru na zamówieniach częściowo zrealizowanych - bez skutku.
Jak ściągnąć rezerwację takiego produktu?
Jak zapobiec takim sytuacjom i jaka mogła być przyczyna takiego błędu?


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Rezerwacja na produkcie - brak zamówień
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 24, 2016, 13:46:59 »
Zwykle dzieje się tak przez nieumiejętne bezpośrednie zapisy do bazy danych - z jakich rozwiązań dodatkowych korzystaliście ? Niezależnie od przyczyny jedyny sposób do naprawa bazy danych, czyli w praktyce dobry serwisant.
Daniel, Białystok.

Offline wojtek.w

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.42 SP2
Odp: Rezerwacja na produkcie - brak zamówień
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 24, 2016, 14:45:01 »
z Integratora IAI Bridge oraz ze skryptu chyba ze sfery, który przyjmuje dane dostawy (stworzonego przez nasze wsparcie techniczne). To w zasadzie tyle. Oczywiście sami w żaden sposób nie modyfikujemy bazy danych. Ua, czyli sytuacja jest na tyle poważna?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Rezerwacja na produkcie - brak zamówień
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 24, 2016, 14:54:56 »
z Integratora IAI Bridge oraz ze skryptu chyba ze sfery, który przyjmuje dane dostawy (stworzonego przez nasze wsparcie techniczne). To w zasadzie tyle.

Niestety już wiele razy spotkałem się z takimi błędami generowanymi przez IAI Bridge, ale "wiedzą lepiej", nie korzystają ze Sfery i uszkadzają bazy danych.

Ua, czyli sytuacja jest na tyle poważna?

To zależy od punktu widzenia - dla działanie programu rezerwacje nie mają większego znaczenia, problem będzie przy realizacji zamówień z brakiem uprawień do pomijania rezerwacji i wszędzie (Subiekt, IAI) będzie niepoprawna informacja o stanie magazynowy towaru z uwzględnieniem rezerwacji.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Rezerwacja na produkcie - brak zamówień
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 24, 2016, 14:54:56 »