InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: subiekt_user w Grudzień 21, 2016, 14:15:48
-
Witam,
czy jeżeli mam ostatnią sztukę towaru i jest ona zarezerwowana, a w informatorze nie ma żadnej widocznej rezerwacji to czy oznacza to, że baza jest uszkodzona? Czy jest jakaś inna możliwość sprawdzenia dlaczego towar jest zarezerwowany? (odpada przeglądanie ręczne wszystkich rezerwacji/ZK).
Pozdrawiam
-
Sprawdź jeszcze raz:
Towary->Informator->Zamówienia (od klienta, niezrealizowane, z rezerwacją)
Jak nie pomoże, to pewnie to robota dla serwisanta.
-
Sprawdziłem, przestawiałem wszystkie możliwe filtry.
-
czy jeżeli mam ostatnią sztukę towaru i jest ona zarezerwowana, a w informatorze nie ma żadnej widocznej rezerwacji to czy oznacza to, że baza jest uszkodzona?
Możliwości są dwie - baza danych jest uszkodzona/niespójna lub źle sprawdzasz.
Czy jest jakaś inna możliwość sprawdzenia dlaczego towar jest zarezerwowany? (odpada przeglądanie ręczne wszystkich rezerwacji/ZK).
Standardowo - dedykowanym zestawieniem SQL, w tym przypadku można spróbować wykorzystać "Towary na zamówieniach" z maksymalnym zakresem dat.
-
czy jeżeli mam ostatnią sztukę towaru i jest ona zarezerwowana, a w informatorze nie ma żadnej widocznej rezerwacji to czy oznacza to, że baza jest uszkodzona?
Możliwości są dwie - baza danych jest uszkodzona/niespójna lub źle sprawdzasz.
Czy jest jakaś inna możliwość sprawdzenia dlaczego towar jest zarezerwowany? (odpada przeglądanie ręczne wszystkich rezerwacji/ZK).
Standardowo - dedykowanym zestawieniem SQL, w tym przypadku można spróbować wykorzystać "Towary na zamówieniach" z maksymalnym zakresem dat.
Zestawienie SQL też nie pokazuje tego towaru.
-
Kilka razy spotkałem się z tym, że "zawieszała" się rezerwacja. Pomaga tylko naprawa bazy.