Autor Wątek: Rezerwacja towaru nie działa prawidłowo?  (Przeczytany 691 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bioires

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.56
Rezerwacja towaru nie działa prawidłowo?
« dnia: Luty 24, 2021, 08:58:23 »
Witam,
Mam następujący problem:
Na magazynie mam 10 sztuk towaru "A". Za pomocą dokumentu ZK rezerwuję 8 sztuk towaru "A". Towar jest więc teoretycznie zarezerwowany dla klienta. Tymczasem wchodzi następne zamówienie na 5 sztuk. Tworzy się, więc kolejny dokument ZK, a Subiekt niestety nie widzi problemu, żeby wybić do drugiego zamówienia dokument końcowy.
Czy mogę jakkolwiek zablokować towar, aby inny klient i inne zamówienie nie podebrało mi dostępnej ilości?
Pozdrawiam

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9210
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Rezerwacja towaru nie działa prawidłowo?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2021, 09:09:13 »
Macie rezerwację opartą na standardowym mechanizmie czy na niebieskim plusie?
Jeżeli na standardzie to jeżeli na tym drugim zamówieniu też wywołaliście rezerwację stanów to Subiekt pozwoli zrealizować zamówienie.
Sławek, Zduńska Wola

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1250
  • Reputacja +46/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: Rezerwacja towaru nie działa prawidłowo?
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 24, 2021, 09:55:55 »
Mowa o dyspozycjach?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17056
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Rezerwacja towaru nie działa prawidłowo?
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 24, 2021, 11:10:01 »
Mowa o dyspozycjach?

A gdzie Ty widzisz skutek magazynowy na zamówieniach (dyspozycje działają tylko w czasie edycji dokumentu) ? :o Mowa o kontroli rezerwacji towaru dostępnej w Niebiskim Plusie.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Rezerwacja towaru nie działa prawidłowo?
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 24, 2021, 11:10:01 »