Autor Wątek: Rozliczanie rozrachunku kartą - potwierdzenie dla klienta  (Przeczytany 3841 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bart

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 344
  • Reputacja +26/-0
  • Wersja programu: GT, najnowsze wersje
Rozliczam rozrachunki kartą automatycznie (terminal Ingenico podłączony pod Subiekta), Klienci domagają się papierowych potwierdzeń spłaty rozrachunku (takiego "KP" na płatność kartą). Nie znalazłem możliwości wydruku takiego dokumentu.

Niestety wydruk z terminala Klientowi nie wystarcza.

Jakieś pomysły?
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2020, 09:06:21 wysłana przez Bart »
Pozdrawiam,
Bartek

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Rozliczanie rozrachunku kartą - potwierdzenie dla klienta
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 07, 2020, 09:01:10 »
A tak z ciekawości czego brakuje klientom na tym wydruku z terminala? Przecież tam są wszystkie niezbędne informacje.

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1249
  • Reputacja +46/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: Rozliczanie rozrachunku kartą - potwierdzenie dla klienta
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 07, 2020, 09:03:09 »
Dziwnych masz klientów... Od ręki to niczego sensownego raczej nie wydrukujesz bo przecież faktyczne rozliczenie dopiero nastąpi jak dostaniesz przelew od operatora kart a ten zapewne jest zbiorczy.

Wydruk historii rozliczenia rozrachunku jak rozliczysz przelew od operatora?

Chyba, że kogoś zadowoli wydruk historii rozliczenia cesją, który pojawi się na rozrachunkach klienta od razu po zapisaniu dokumentu, zanim przelew przyjdzie.
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2020, 09:06:27 wysłana przez yemet »

Offline Bart

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 344
  • Reputacja +26/-0
  • Wersja programu: GT, najnowsze wersje
Odp: Rozliczanie rozrachunku kartą - potwierdzenie dla klienta
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 07, 2020, 09:03:32 »
A tak z ciekawości czego brakuje klientom na tym wydruku z terminala?

Wpadnij do nas, zrobię Ci dobrą kawę - razem zapytamy  ;D ;D
Ludzie mają jakąś paranoję - nie dość, że mają u siebie towar, często spóźniają się z płatnością, to jeszcze dyskutują, że chcą mieć potwierdzenie a4 z pieczątką i podpisem...
Pozdrawiam,
Bartek

Offline Bart

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 344
  • Reputacja +26/-0
  • Wersja programu: GT, najnowsze wersje
Odp: Rozliczanie rozrachunku kartą - potwierdzenie dla klienta
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 07, 2020, 09:06:10 »
faktyczne rozliczenie dopiero nastąpi jak dostaniesz przelew od operatora kart

Tak, wiem - teoretycznie dla mnie ten rozrachunek nie jest rozliczony dopóki operator nie zrobi mi przelewu.
Mamy coraz więcej takich sytuacji (bo i więcej ludzi rozlicza się kartą), więc chciałem przestać dyskutować, tylko druknąć jakiś papier i mieć spokój.
Pozdrawiam,
Bartek

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Rozliczanie rozrachunku kartą - potwierdzenie dla klienta
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 07, 2020, 09:08:35 »
To pewnie Ci klienci nie tankują na Orlenie bo tam wydają faktury z drukarki fiskalnej bez pieczątki i podpisu  ;) ;D
Zawsze można zrobić ksero i dać pieczątkę i podpis :) będzie po ichniemu :)

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1249
  • Reputacja +46/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: Rozliczanie rozrachunku kartą - potwierdzenie dla klienta
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 07, 2020, 09:11:38 »
Od razu po wystawieniu dokumentu pojawi się rozliczenie cesją i z tego możesz wydrukować historię rozliczenia na miejscu. Kij z tym, że przelew od operatora przyjdzie dopiero jutro czy pojutrze.

Jak bym nie drukował raczej niczego - a nuż okaże się, że wyjdzie jakaś dziwna akcja i nie dostaniesz kasy za ten dokument od operatora. U mnie się jeszcze nie zdarzyło nic takiego, przynajmniej nic o tym nie wiem. Jestem po prostu przeciwnikiem drukowania dokumentów z d....

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Rozliczanie rozrachunku kartą - potwierdzenie dla klienta
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 07, 2020, 09:30:01 »
Jestem po prostu przeciwnikiem drukowania dokumentów z d....
Ja też i popieram :)

Choć ostatnio miałem taką sytuację, że klient odezwał się do mnie po roku z prośbą o potwierdzenie, że zapłacił za paczkę pobraniową (niestety nie zachował listu przewozowego). Więc z drugiej strony trudno się dziwić, że niektórzy są przewrażliwieni na punkcie drukowania i zbierania wszystkiego. Chodzi o to, że za kilka miesięcy na tych wydrukach nic nie będzie widać i kłopoty gotowe :( (w razie jakiejś kontroli).

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Rozliczanie rozrachunku kartą - potwierdzenie dla klienta
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 07, 2020, 09:30:01 »