Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: gilbert3 w Grudzień 04, 2021, 21:20:07
-
Cześć.
Taka ciekawostka w sumie nie wiem z czym związana, może ktoś coś podpowie.
Odtworzona baza po awarii komputera (odtworzona nie przez dearchiwizację, tylko skopiowane pliki baz SQL i attachowane w SQL management studio).
Na nowo zainstalowanym Windows 10 z wszystkimi aktualizacjami, przy każdym wydruku wyświetla się błąd "The server has not yet been opened". Co ciekawe, ta sama baza odtworzona dokładnie tak samo na moim komputerze wszystko OK - różnica jest tylko taka, że u mnie jest Win 11 i SQL 2019 standard, a na feralnym kompie express (i taka też była przed awarią) .
Artykuł, którego link daję poniżej nie za bardzo pomaga. Deinstalacja Insert GT i instalacja ponowna też nie pomaga.
https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1797,nie-drukuja-sie-wzorce-graficzne-komunikat-the-server-has-not-yet-been-opened.html
-
Odłącz bazę i podłącz ponownie programem serwisowym.
-
Pomogło, dziękuję.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
-
a co gdy problem dotyczy tylko jednego stanowiska spośród wielu które takiego problemu nie mają?
sgt oczywiście przeinstalowany
-
zauwazylem ze nie dziala z tylko z pewnymi wydrukami
-
W jakich okolicznościach "przestało działać" ? Należy szukać w tych przykładowych wzorach i stanowisku, czyli w miejscu występowania problemu, gdzie podałeś już dwie różne informacje.
-
użytkownik twierdz że w pewnym momencie przestało, nie jest w stanie wskazać dokładnie
przepraszam ale jakie dwie różne?
nie działą tylko i wyłącznie na jednym stanowisku z pewnymi wydrukami, na pozostałych stanowiskach działąją wszystkie wydruki
'Należy szukać w tych przykładowych wzorach i stanowisku'
ale czego mam szukać we wzorach które na innych stanowiskach działają?
jak i gdzie tego szukać na tym stanowisku?