Witam wszystkich bo to pierwszy raz u Was . Starałem się najpierw samodzielnie poszukać na forum rozwiązania . Znalazłem wątek z tym tematem ale nie znalazłem tam rozwiązania dla siebie stąd ten post. Najgorsze że ta tematyka to nie jest moja najmocniejsza strona więc liczę na Waszą wyrozumiałość i cierpliwość . Co mogłem i umiałem sam zrobić i spróbować zrobiłem a teraz to już ściana. Dla mnie oczywiście. Ok , to do brzegu... Od lat używamy w naszej małej firmie Subiekta GT . Teraz mamy chyba najnowszą wersję 1.70 HF3 . Po raz pierwszy ktoś chciał by wysłać mu fakturę emailem . Nigdy nie było takiej potrzeby ale .... czasy się zmieniają , doskonale to rozumiem i zakładam że tacy klienci będą coraz częściej prosić o taką formę faktury. Poczytałem , pooglądałem filmy na YT . Dzwoniłem do Inserta itp , nie mamy wykupionego tele konsultanta ale miły człowiek przesłał mi linka jak to zrobić . Ale tego linka to sam dawno już znalazłem . Nic mi to nie dało . Dobra, wiem że trzeba zainstalować Thundrbirda, zainstalowałem . Ustawiłem go jako domyślnego klienta poczty w Windows 10 . I cały czas , teraz i przedtem gdy próbuję wejść w moduł Administracja , Ustawienia wiadomości , mam komunikat że muszę mieć uprawnienia do wersji 1.26 Subiekta i Gestora GT . Nie mogę , nie potrafię wejść w te ustawienia? W Insercie powiedziano mi że wystarczy Thunderberd , nie trzeba mieć Gestora GT . Zresztą tylko do wysyłania może kiedyś maila z fakturą nie wydam 700 zł netto . Lekka przesada jak dla mnie . Ok, co robię źle ? Gdzie popełniam błąd . Zrobiłem zrzut ekranu z rejestru ale nie wiem czy o tę gałąź chodzi gdy kogoś pytacie o rejestr i wpisanie domyślnego klienta pocztowego . Nie wiem czy wystarczająco jasno przekazałem o co mi chodzi ale czytając Wasze wpisy wierzę że trafiłem w odpowiednie miejsce. Krzysztof .