Autor Wątek: Długi czas oczekiwania na paragon  (Przeczytany 15662 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17056
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Długi czas oczekiwania na paragon
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 09, 2017, 19:56:05 »
Może to w ogóle nie problem komunikacji z drukarką... Tak czy inaczej to nie są tematy do diagnozowania przez forum, a sam nigdy nie spotkałem się z takim problemem, więc nie jestem w stanie niczego więcej podpowiedzieć. Nie rozumiem też dlaczego sam nie próbujesz rozwiązać tego problemu skoro tak Cię to "denerwuje" - polecam w końcu zgłosić się do swojego dostawcy programu.
Daniel, Białystok.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Długi czas oczekiwania na paragon
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 09, 2017, 20:08:36 »
Staram się na początek dowiedzieć w czym rzecz. Jak napisałem zacząłem dopiero pracę z tą drukarką i chciałem się dowiedzieć czy mam szukać rozwiązania u dostawcy programu czy drukarki? Nie wiem czy faktycznie w poprzedniej wersji subiekta wydruk był natychmiastowy czy też trzeba było czekać kilka sekund jak zostało to opisane kilka postów wyżej. Są na forum osoby które używają tej drukarki dłuższy czas więc mogą się wypowiedzieć coś na ten temat.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17056
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Długi czas oczekiwania na paragon
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 09, 2017, 20:31:07 »
Staram się na początek dowiedzieć w czym rzecz. Jak napisałem zacząłem dopiero pracę z tą drukarką i chciałem się dowiedzieć czy mam szukać rozwiązania u dostawcy programu czy drukarki?

Najprościej nie mieć takich dylematów i wybrać jednego dostawcę, każdy poważny partner Insertu dostarczy również drukarkę. Oczywistym też powinno być, że to nie jest problem drukarki, a w razie wątpliwości można to chwilę potwierdzić programem serwisowym do drukarki.

Nie wiem czy faktycznie w poprzedniej wersji subiekta wydruk był natychmiastowy czy też trzeba było czekać kilka sekund jak zostało to opisane kilka postów wyżej. Są na forum osoby które używają tej drukarki dłuższy czas więc mogą się wypowiedzieć coś na ten temat.

Jak napisałem nie spotkałem się z takim problemem (a pracuję z klientami, którzy regularnie aktualizują programy i u nikogo nie nastąpiło takie spowolnienie fiskalizacji) ani nie słyszałem o takim problemie od kolegów.

Niestety użytkownicy bardzo często mylą przyczyny problemów i wyciągają kompletnie błędne wnioski - dla przykładu wczoraj zostałem "oskarżony", że moje rozwiązanie do przypisywania drukarki fiskalnej do użytkownika (standardowa funkcjonalność) zmieniała sposób fiskalizacji faktur (automatycznie fiskalizowała niektóre dokumenty), ale po kilku minutach tłumaczenia jak działa mechanizm profilowania drukarek fiskalnych i podstaw obsługi programu okazało się, że użytkownik dodał kontrahenta jako odbiorcę detalicznego...
Daniel, Białystok.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Długi czas oczekiwania na paragon
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 09, 2017, 21:06:17 »
W takim razie jutro zgłoszę sprawę u dostawcy programu i zobaczę co on powie na ten temat.

Offline foxskav

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Długi czas oczekiwania na paragon
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 08, 2019, 11:10:33 »
U mnie rozwiązaniem było zmiana sterowników urządzeń zewnętrznych.
C:\Program Files (x86)\Common Files\InsERT\Sterowniki

Felerna wersja jaką miałem to: 12.0.1570.0

Co ciekawe na starszej wersji sterowników: 10.8.1214.0 nie ma takiego problemu. Na 16.2.654.0 również jest wszystko tak jak powinno być.

Problem z oczekiwaniem na paragon był zawsze czy to po sieci, USB, COM. Drukarka Thermal XL.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17056
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Długi czas oczekiwania na paragon
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 08, 2019, 11:13:26 »
Podaj wersję sterowników urządzeń Insertu, a wersji danego sterownika...
Daniel, Białystok.

Offline foxskav

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: 1.44
Odp: Długi czas oczekiwania na paragon
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 08, 2019, 11:37:32 »
Wersja sterownika: 10.8.1214.0 - 5.26
Wersja sterownika: 12.0.1570.0 - 5.31 - felerny
Wersja sterownika: 16.2.654.0 - 5.46.16

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Długi czas oczekiwania na paragon
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 09, 2019, 12:02:14 »
U mnie rozwiązaniem było zmiana sterowników urządzeń zewnętrznych.
C:\Program Files (x86)\Common Files\InsERT\Sterowniki

Felerna wersja jaką miałem to: 12.0.1570.0

Co ciekawe na starszej wersji sterowników: 10.8.1214.0 nie ma takiego problemu. Na 16.2.654.0 również jest wszystko tak jak powinno być.

Problem z oczekiwaniem na paragon był zawsze czy to po sieci, USB, COM. Drukarka Thermal XL.
Potwierdzam, aktualizacja sterowników i SUZ znacznie przyspieszyła wydruk paragonu. Teraz śmiga jak oszalałe :) dzięki foxskav

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17056
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Długi czas oczekiwania na paragon
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 09, 2019, 12:17:00 »
Wersja sterownika: 10.8.1214.0 - 5.26
Wersja sterownika: 12.0.1570.0 - 5.31 - felerny
Wersja sterownika: 16.2.654.0 - 5.46.16

Jak się pracuje na takich starociach to nic dziwnego...

Potwierdzam, aktualizacja sterowników i SUZ znacznie przyspieszyła wydruk paragonu. Teraz śmiga jak oszalałe :) dzięki foxskav

Ech, w tym przypadku to nie sterowniki tylko SUZ 16, w którym wprowadzono wiele zmian w celu podniesienia wydajności, stąd też w niektórych przypadkach nie przenosi się konfiguracja podczas aktualizacji...
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2019, 12:19:34 wysłana przez dkozlowski »
Daniel, Białystok.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Długi czas oczekiwania na paragon
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 09, 2019, 12:34:41 »
Jeszcze gdyby można było z automatu wyłączyć to okienko po przyjęciu płatności, które odlicza 3 sekundy to już w ogóle było by świetnie :)

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17056
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Długi czas oczekiwania na paragon
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 09, 2019, 14:33:11 »
To pisz pod właściwy adres a nie do innych użytkowników programów...
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Długi czas oczekiwania na paragon
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 09, 2019, 14:33:11 »