Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: bioires w Czerwiec 14, 2019, 13:29:54

Tytuł: Status fiskalny:niezarejestrowany
Wiadomość wysłana przez: bioires w Czerwiec 14, 2019, 13:29:54
Witam,
Od dwóch dni mam pewien problem - program Subiekt przestał dodawać "znacznik" w polu status fiskalny. Inaczej mowiąc status fiskalny nadal widnieje jako niezarejestrowany pomimo wybicia i wydrukowania paragonu, powoduję to, że paragon może zostać kolejny raz wydrukowany.
Wie ktoś jak rozwiązać ten problem?
Tytuł: Odp: Status fiskalny:niezarejestrowany
Wiadomość wysłana przez: yemet w Czerwiec 14, 2019, 13:33:04
Doraźnie dokumenty możesz oznaczyć przez menu operacje -> ustaw status fiskalny.

A tak to wypadałoby się przyjrzeć poprawności komunikacji z drukarką fiskalną.
Tytuł: Odp: Status fiskalny:niezarejestrowany
Wiadomość wysłana przez: bioires w Czerwiec 14, 2019, 13:35:08
W jaki sposób mogę sprawdzić poprawność komunikacji z drukarką?
Tytuł: Odp: Status fiskalny:niezarejestrowany
Wiadomość wysłana przez: yemet w Czerwiec 14, 2019, 13:42:23
W Kasiarzu. Może nie pomoże ale zaszkodzić nie zaszkodzi zainstalowanie najnowszych sterowników urządzeń zewnętrznych od Insertu.
Tytuł: Odp: Status fiskalny:niezarejestrowany
Wiadomość wysłana przez: bioires w Czerwiec 14, 2019, 13:49:54
Rzeczywiście przy testowaniu połączenia pojawia sie status "Brak połączenia". Powinienem spróbować zaktualizować sterowniki, czy wykonać jakieś inne działanie?
Tytuł: Odp: Status fiskalny:niezarejestrowany
Wiadomość wysłana przez: yemet w Czerwiec 14, 2019, 13:55:06
I pomimo tego błędu drukuje paragony? Sprawdź czy kabel jest cały, sprawdź konfigurację (nr portu com, prędkość etc), jak masz inny kabel to spróbuj podmienić. Instalacja sterowników to 2-3 minuty.
Tytuł: Odp: Status fiskalny:niezarejestrowany
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Czerwiec 14, 2019, 15:45:03
Należy zacząć od początku, czyli:
 - sprawdzenia błędów rejestru transmisji
 - podanie wersji programu
 - podanie wersji sterowników
 - podanie wykorzystywanego sterownika
 - podanie modelu drukarki (nie dawno był problem w sterownikach dla drukarki Novitus HDe, gdzie test połączenia nie działa, ale fiskalizacja działała)