Autor Wątek: Subiekt 1,49 SP1 + (zdalnie) SUZ  (Przeczytany 3402 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grzelaq

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.28 SP2
Subiekt 1,49 SP1 + (zdalnie) SUZ
« dnia: Grudzień 05, 2017, 23:58:55 »
Czołem,

zanim napisałem sporo pogrzebałem bezskutecznie.

Słowo wstępu:
Serwer - stałe IP, WinSRV, praca przez RDP, Subiekt z aktywnym abo 1,49 SP1

Końcówka:
Stałe IP.

Zainstalowałem SUZ, przekierowałem na routerze port 8000, zainstałowałem drukarkę fiskalną (Thermal XL) i jest między nią połączenie, zaktualizowałem sterowniki urządzeń zewnętrznych na serwerze i końcówce.

Sytuacja wygląda tak:  DF <--OK--> SUZ <--NO--> SRV

Error w Kasiarzu - brak połączenia, ale po chwili widać że coś miele przez chwile.
 
Jakaś pomoc? :( Na fiskalizacji zdalnej działało, tylko się regularnie wysypuje serwis fiskalizacji zdalnej.


« Ostatnia zmiana: Grudzień 06, 2017, 00:05:01 wysłana przez Grzelaq »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt 1,49 SP1 + (zdalnie) SUZ
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 06, 2017, 09:20:23 »
zanim napisałem sporo pogrzebałem bezskutecznie.

Niestety nie raczyłeś napisać co zrobiłeś, więc nie wiadomo czy to miało w ogóle związek z problemem, a może przy okazji coś zepsułeś...

Jakaś pomoc? :(

A jakiej niby oczekujesz, jak to sobie wyobrażasz ? Wiadomo przecież, że nie skonfigurowałeś poprawnie przekierowania portu, ale nie wiadomo nic więcej... Gdzieś kupiłeś program, gdzieś kupiłeś abonament, gdzieś kupiłeś serwer - polecam zgłosić się do dostawcy programu o pomoc, aby spojrzał osobiście, gdzie został popełniony błąd w konfiguracji.
Daniel, Białystok.

Offline Grzelaq

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.28 SP2
Odp: Subiekt 1,49 SP1 + (zdalnie) SUZ
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 10, 2017, 14:09:20 »
Miałem na myśli, że grzebałem w internetach i szukałem rozwiązania. Finalnie znalazłem rozwiązanie sam. Gdybym mógł rozwiązać problem w inny sposób, to bym nie pisał na tym forum.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt 1,49 SP1 + (zdalnie) SUZ
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 10, 2017, 14:39:31 »
Cytat: Grzelaq
Nic nie wnosząca wypowiedź, wręcz chamska.

Finalnie znalazłem rozwiązanie sam.

I kolejny raz nie raczyłeś napisać co zrobiłeś, wcześniej nie chciałeś pomoc sobie, teraz nie chcesz pomóc innym, takim postępowaniem pokazujesz, że forum jest tylko po to, aby pomagać Tobie, a wszystkich innych włącznie z Tymi, którzy próbują Ci pomagać masz gdzieś - to według Ciebie chamskie nie jest ? :o
Daniel, Białystok.

Offline Grzelaq

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.28 SP2
Odp: Subiekt 1,49 SP1 + (zdalnie) SUZ
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 15, 2017, 16:05:48 »
Ciężko się chwalić rozwiązaniem, które nie do końca działa. Póki co wywaliłem antywirusa, ale i tak co jakiś czas się urywa w dwóch różnych lokalizacjach. Jak znajdę trwałe rozwiązanie, to się pochwalę.

Nie mam gdzieś reszty, za każdym razem znajdywałem rozwiązania albo wskazówki na tym forum dlatego naturalnie wrzucę :)


Odp: Subiekt 1,49 SP1 + (zdalnie) SUZ
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 15, 2017, 16:05:48 »