InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: zyje_sobie w Grudzień 27, 2016, 16:34:09
-
Witam,
mam pytanie. W jaki sposób odnajdujecie właściwy paragon do np. faktury / zwrotu itd. Klienci zwracając towar przynosza paragony i jeśli danego dnia sprzedałem jeden dany produkt, to nie ma problemu... ale jak sprzedaży było kilka pod rząd, to w zasadzie nie potrafię połączyć otrzymanego paragonu z transakcją w subiekcie. :|
Zastanawiam się, czy jest możliwość ustawienia aby na paragonie drukował się np. również nr paragonu z subiekta? Widzę, że są jakieś wzorce wydruku, ale one raczej dotyczą zwykłej drukarki? w kasiarzu mam coś co się nazywa "drukowanie systemowego numeru transakcji według komputera"... mam to zaznaczone, ale nie pasuje do żadnego numeru z listy "sprzedazy detalicznej"
Może jakoś na liście sprzedaży detalicznej mogę dodać dodatkowe kolumny ktore pokażą mi jakiś namiar na dany paragon. Niestety przeglądam i nic takiego nie znajduje... :/
W sumie to wyczerpuje moje pomysły co tu zrobić... :/
-
w kasiarzu mam coś co się nazywa "drukowanie systemowego numeru transakcji według komputera"... mam to zaznaczone, ale nie pasuje do żadnego numeru z listy "sprzedazy detalicznej"
To jest to, powinien drukować się na końcu paragonu w postaci numeru dokumentu z Subiekta, mniej więcej jak na poniższym zrzucie ekranu:
-
To chyba zależy od typu drukarki. Ja mam Novitus Vento i przy zaznaczeniu "drukowanie systemowego numeru transakcji według komputera" drukuje tylko ten numer na pierwszym paragonie po zrobieniu raportu dobowego, a reszta paragonów nic nie drukuje.
Też miałem taki sam problem przy zwrocie, gdy w jednym dniu miałem wystawione trzy takie same paragony.
Niestety w moim przypadku nie pomógł ani serwisant od drukarki ani od Subiekta
-
Niestety w moim przypadku nie pomógł ani serwisant od drukarki ani od Subiekta
To zgłoś się do kogoś kto pomoże, a w najgorszym przypadku znajdzie przyczynę problemu...
-
W styczniu wymieniam drukarkę i będę miał problem z głowy
-
Przypuszczam, że nie każdy będzie chciał tyle wydać na to "rozwiązanie problemu" ;)
-
To na pewno. Ja wymieniam bo się kończą raporty i dlatego będę miał problem z głowy.
zyje_sobie napisz może jaka Ty posiadasz drukarkę
-
zyje_sobie napisz może jaka Ty posiadasz drukarkę
I co ważniejsze wersje programów, w tym sterowników urządzeń zewnętrznych oraz wykorzystywany protokół/sterownik.
-
Cześć! Socha 86!
Dokładnie ta sama drukarka :) Novitus Vento (jeszcze na starym złączu)... też powoli chce ją wymienić, ale przez pomysły z wysyłaniem paragonów itd. czekam... bo jak mi rok po wymianie karzą znów wymieniać to...
dkozłowski:
Wersja subiekta: 1.42 SP2 (1.4203.20.3552)
Nazwa: InsDVCVen
Sterownik 3.6.5
:|
PS I tak jak Socha86 napisał, niestety nie wyświetl ami tego numeru. :|
-
Nazwa: InsDVCVen
Sterownik 3.6.5
:|
To nie jest informacja, o którą prosiłem, jeśli nie pamiętasz/nie wiesz co instalowałeś to wersja sterowników wyświetla się w zainstalowanych programach. Nie podałeś też nazwy wykorzystywanego sterownika (kolumna "Model").
PS I tak jak Socha86 napisał, niestety nie wyświetl ami tego numeru. :|
Przeczytaj raz jeszcze, dokładnie co napisał Socha86:
Ja mam Novitus Vento i przy zaznaczeniu "drukowanie systemowego numeru transakcji według komputera" drukuje tylko ten numer na pierwszym paragonie po zrobieniu raportu dobowego, a reszta paragonów nic nie drukuje.
Możesz sprawdzić jak zachowa się SUZ oraz drukarka z inny, protokołem (THERMAL) jeśli ten model obsługuje.