Autor Wątek: Brak wydruku, nie działa podgląd, błąd po kliknięciu w Eksport  (Przeczytany 3311 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline arronlewis

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.36
Witam
Czy ktoś spotkał się z takim problemem w najnowszej wersji SGT? Przy próbie wydruku faktury czy innego dowolnego dokumentu po kliknięciu w przycisk Drukuj nie ma w ogóle reakcji, nic się nie drukuje. Nie działa również opcja Podgląd (zero reakcji), a kiedy wybieram Eksport to pojawia się błąd: "Eksport zakończony niepowodzeniem". Mam najnowszą wersję 1.64 HF2 (1.6402.2.4882). Nowy komputer ze świeżo zainstalowanym czystym Windows 10 64bit ze wszystkimi aktualizacjami (1909). Znalazłem na forum informację, że pomaga Aktualizacja standardowych wzorców wydruków, ale niestety nie u mnie (Operacje/Aktualizuj standardowe wzorce).
Założyłem dodatkowy podmiot demo z wypełnionymi danymi i tam jest też ten sam problem. Próba naprawy programu przez Dodaj/Usuń programy nie pomogła. Już brak słów co to może być. Pomożecie ? :)
Co ciekawe, wszystkie inne funkcje programu z wyjątkiem powyższych wydają się działać prawidłowo.
Pozdrawiam

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1250
  • Reputacja +46/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: Brak wydruku, nie działa podgląd, błąd po kliknięciu w Eksport
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 05, 2020, 13:05:17 »
Pewnie jakiś problem z crystalem - próbowałeś przeinstalować subiekta?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak wydruku, nie działa podgląd, błąd po kliknięciu w Eksport
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 06, 2020, 11:33:29 »
Czy ktoś spotkał się z takim problemem w najnowszej wersji SGT?
W najnowszej jeszcze nie, ale wiele razy w poprzednich wersjach... Skoro na demo jest tak samo, to znaczyło, że nie są uszkodzone wzorce w programie i przyczyna jest poza programem, więc odbudowa nic nie da. Możliwe przyczyny były nie raz opisywane na forum, jedną z nich jest domyślna drukarka z niestandardowym rozmiarem papieru, mogą to być też programy antywirusowe, czy uszkodzona instalacja programu, ale tego już trzeba szukać w miejscu występowania - temat raczej dla serwisanta.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Brak wydruku, nie działa podgląd, błąd po kliknięciu w Eksport
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 06, 2020, 11:33:29 »