Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: telkomp w Wrzesień 15, 2021, 10:31:59

Tytuł: Subiekt GT a Poczta Windows 10
Wiadomość wysłana przez: telkomp w Wrzesień 15, 2021, 10:31:59
Witam. Mam Subiekta GT i korzystam z wbudowanej aplikacji Poczta w Windows 10. Aplikacja ta jest ustawiona jako domyślny klient poczty, zgodnie z instrukcją Insert (link poniżej). W przypadku kliknięcia linku mailto na jakiejś stronie internetowej, poprawnie otwiera mi się Poczta i mogę wysłać list. Jednak Subiekt cały czas twierdzi uparcie, że nie ma ustawionego domyślnego klienta poczty i faktury nie wyśle. O co może chodzić? Na innym komputerze, gdzie mam Windows 10 ale doinstalowałem Thunderbirda, wysyłanie poczty z Subiekta działa. Ale rzecz w tym, że skoro jest wbudowana aplikacja do poczty, chciałem z niej korzystać a nie instalować dodatkowe oprogramowanie.

Link do instrukcji:
https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1757%2Cjak-skonfigurowac-domyslnego-klienta-poczty-elektronicznej.html
Tytuł: Odp: Subiekt GT a Poczta Windows 10
Wiadomość wysłana przez: Artwi w Wrzesień 15, 2021, 14:08:21
32-bitowy InsERT nie potrafi odpalić 64-bitowego klienta poczty na Windows 10 (jakbyś miał 32 bitową Windę albo choć 32 bitowego klienta poczty nie byłoby problemu). Musisz poszukać w sieci, są jakieś sztuczki, nawet nie wiem czy nie z instalowaniem jakiegoś programu udającego 32 bitowego klienta poczty odpalającego 64 bitowego domyślnego klienta poczty. Ten problem dotyczy nie tylko InsERTa, więc może warto. InsERT Ci odpowie, że to wina Microsoftu a nie jego...  ;)