Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: PF w Grudzień 04, 2020, 20:17:16
-
Witajcie
Dopiero zaczynamy przygodę z Subiekt GT.
W Naszej sprzedaży miała miejsce następująca sytuacja:
Klientka zapłaciła za towar płacąc kartą, po czym przypomniała sobie ::) że jednak prowadzi firmę i chciała by Fakturę.
Paragon fizycznie bez nr NIP już się wydrukował.
Proszę o wskazówki dotyczące procedury anulowania paragonu ( jeżeli zachodzi taka konieczność) oraz wystawienia faktury, paragonu NIP (drogą mailową).
Dziękuję za odpowiedź
PF
-
Formalnie - klientowi należy kazać spadać, bo nie ma prawa do tej faktury... :-)
Ale oczywiście jeśli jednak dojdziemy do wniosku, że być może wkurzanie klienta nie jest najlepszą strategią marketingową - to przyjąć zwrot i sprzedać jeszcze raz.