Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: PF w Grudzień 04, 2020, 20:17:16

Tytuł: Subiekt GT - Anulowanie paragonu - wystawienie faktury na email
Wiadomość wysłana przez: PF w Grudzień 04, 2020, 20:17:16
Witajcie

Dopiero zaczynamy przygodę z Subiekt GT.
W Naszej sprzedaży miała miejsce następująca sytuacja:

Klientka zapłaciła za towar płacąc kartą, po czym przypomniała sobie ::) że jednak prowadzi firmę i chciała by Fakturę.

Paragon fizycznie bez nr NIP już się wydrukował.

Proszę o wskazówki dotyczące procedury anulowania paragonu ( jeżeli zachodzi taka konieczność) oraz wystawienia faktury, paragonu NIP (drogą mailową).

Dziękuję za odpowiedź

PF
Tytuł: Odp: Subiekt GT - Anulowanie paragonu - wystawienie faktury na email
Wiadomość wysłana przez: micha w Grudzień 05, 2020, 18:21:15
Formalnie - klientowi należy kazać spadać, bo nie ma prawa do tej faktury... :-)

Ale oczywiście jeśli jednak dojdziemy do wniosku, że być może wkurzanie klienta nie jest najlepszą strategią marketingową - to przyjąć zwrot i sprzedać jeszcze raz.