Autor Wątek: Subiekt GT - Anulowanie paragonu - wystawienie faktury na email  (Przeczytany 2678 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PF

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.62 SP1
Subiekt GT - Anulowanie paragonu - wystawienie faktury na email
« dnia: Grudzień 04, 2020, 20:17:16 »
Witajcie

Dopiero zaczynamy przygodę z Subiekt GT.
W Naszej sprzedaży miała miejsce następująca sytuacja:

Klientka zapłaciła za towar płacąc kartą, po czym przypomniała sobie ::) że jednak prowadzi firmę i chciała by Fakturę.

Paragon fizycznie bez nr NIP już się wydrukował.

Proszę o wskazówki dotyczące procedury anulowania paragonu ( jeżeli zachodzi taka konieczność) oraz wystawienia faktury, paragonu NIP (drogą mailową).

Dziękuję za odpowiedź

PF

Offline micha

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1028
  • Reputacja +9/-0
  • Wersja programu: Sub+Rew GT [najnowsze]
Odp: Subiekt GT - Anulowanie paragonu - wystawienie faktury na email
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 05, 2020, 18:21:15 »
Formalnie - klientowi należy kazać spadać, bo nie ma prawa do tej faktury... :-)

Ale oczywiście jeśli jednak dojdziemy do wniosku, że być może wkurzanie klienta nie jest najlepszą strategią marketingową - to przyjąć zwrot i sprzedać jeszcze raz.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Subiekt GT - Anulowanie paragonu - wystawienie faktury na email
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 05, 2020, 18:21:15 »