Autor Wątek: Błąd archiwizacji harmonogramowej Subiekt GT  (Przeczytany 2194 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kowgli2+

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Błąd archiwizacji harmonogramowej Subiekt GT
« dnia: Styczeń 10, 2020, 14:14:04 »
Witam serdecznie, mam problem, ponieważ archiwizacja wywoływana przez harmonogram nie działa i wyrzuca błąd:

2020-01-07 23:09:30: Podmiot 'xyz' nie został zarchiwizowany!
Błąd: 80070057
(null)


PS. Plik backup ustawiłem tak, aby uruchamiał się jako administrator oraz usnąłem stary harmonogram i dodałem nowy, jednak nic to nie dało. Dodatkowo zaznaczę, iż archiwizacje wcześniej wykonywały się prawidłowo.

Wersja Subiekta GT: 1.59HF1
System: Windows 7 x64

Bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam  :)

Offline bajabongo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT
Odp: Błąd archiwizacji harmonogramowej Subiekt GT
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 11, 2020, 22:52:24 »
Witam serdecznie, mam problem, ponieważ archiwizacja wywoływana przez harmonogram nie działa i wyrzuca błąd:

2020-01-07 23:09:30: Podmiot 'xyz' nie został zarchiwizowany!
Błąd: 80070057
(null)


PS. Plik backup ustawiłem tak, aby uruchamiał się jako administrator oraz usnąłem stary harmonogram i dodałem nowy, jednak nic to nie dało. Dodatkowo zaznaczę, iż archiwizacje wcześniej wykonywały się prawidłowo.

Wersja Subiekta GT: 1.59HF1
System: Windows 7 x64

Bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam  :)
Ręcznie archiwizacja idzie ?

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Błąd archiwizacji harmonogramowej Subiekt GT
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 11, 2020, 22:52:24 »