Autor Wątek: Subiekt GT - Problem z drukowaniem, synchronizacją danych, ceną po aktualizacji  (Przeczytany 1331 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zieciu971

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.58
Witajcie  :) postanowiłem założyć ten wątek po moich "przebojach" z Subiektem jakie aktualnie mam...
Dla ułatwienia, w firmie stoją dwa komputery, na jednym z nich pracuję ja (serwer) a na drugim pracownik (klient)..
Ze stanowiskiem serwerowym wydaje się że wszystko jest w porządku i problem dotyczy klienta otóż:
1. Drukując dokumenty z klienta, dzieli np faktury i zamiast wydrukować wszystko na jednej kartce, to miejsce na podpis wywala na osobą kartkę co jest bardzo irytujące, na stanowisku serwerowym tego problemu nie ma...
2. Nie synchronizuje mi danych !  :'(  >:( ... tzn pracuje sobie na swoim stanowisku, wprowadzam nowe fv, dokonuje zmian w dokumentach a pracownik wgl tego nie widzi ! Zero zmian u niego...
3. Po większości aktualizacji Subiekta rozwala mi ceny... przykładowo mam towar a i b za 5zł i 10zł a Subiekt wraca mi do innych cen...


Czy mogę liczyć na waszą pomoc ?
Pozdrawiam

Online candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4871
  • Reputacja +172/-11
Subiekt GT - Problem z drukowaniem, synchronizacją danych, ceną po aktualizacji
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 12, 2019, 22:50:07 »
1. Albo masz inne drukarki, z różnymi ustawieniami (np marginesy) albo używacie różnych wzorców wydruku na różnych stanowiskach.
2. Po wciśnięciu F5 albo kliknięciu "odśwież" też nie ma tych dokumentów?
Jeśli tak to chyba pracujecie na innych bazach, a jeśli F5 pomaga to wystarczy je polubić ;-)
3. Nigdy się nie spotkałem z "rozjazdem" cen po aktualizacji Subiekta, a już przywracanie poprzednich cen przez konwersję bazy wydaje mi się bardzo mało prawdopodobne. Musicie robić przy tej aktualizacji (albo po niej) coś nietypowego. Ewentualnie macie jakieś rozwiązanie dodatkowe, które bierze w tym udział, a o którym nie wspomniałeś.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Subiekt GT - Problem z drukowaniem, synchronizacją danych, ceną po aktualizacji
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 12, 2019, 22:50:07 »