InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Dzidek w Listopad 22, 2018, 19:32:31
-
Witam
Panowie mam prośbę o podpowiedź
Prowadząc warsztat samochodowy, okazuje się że część oryginalna posiada kilka zamienników, które maja swój symbol, tak jak na załączonym zdjęciu
Chciałbym żeby w kartotece towaru umieścić te dodatkowe symbole, ale w takim polu żeby instynkt odnalazł je i podczas sprzedaży jak i w kartotece towary.
Czy pole opis?
Czy macie doświadczenie z innych warsztatów, i jak to jest zorganizowane
Pozdrawiam
-
Może być w opisie, InsTynkt go uwzględnia w wyszukiwaniu.
NB sam byś to sprawdził w 20 sekund ;-)
-
Cytat z pomocy do programu:
Wyszukiwarka InsTYNKT
...
W kartotece towarów mechanizm InsTYNKT wyszuka odpowiednią pozycję, gdy zostaną podane pierwsze znaki w następujących polach: symbol, nazwa, opis, PKWiU, SWW, nazwa dla UZ, podstawowy kod kreskowy oraz dodatkowe kody kreskowe, symbol towaru u dostawcy, adres www, uwagi, pola własne standardowe.
...
Do warsztatu polecałbym jednak rozważyć nexo PRO, posiada bardzo fajną funkcjonalność wliczania materiałów w usługę.
-
W sumie to zależmy mi na wpisaniu symbolu zamiennika /opis, uwagi, tak żeby działa instynkt/,
zależmy mi też na wpisaniu w kartotekę towaru jego położenia w magazynie /regał nr, półka nr/
i te dane /położenie/ chcę umieścić na wydruku etykiety.
Sklep jest dosyc duży, i to nam ułatwie pracę, łatwiej będzie znaleźć towar, ale też osoba nie znajaca asortymentu, w odpowiednim regale wyłoży.
Klient pracuje na GT + dodatek Serwis GT, i raczej zostanie przy tej wersji, ale dzięki Daniel za sugestię :)
-
zależmy mi też na wpisaniu w kartotekę towaru jego położenia w magazynie /regał nr, półka nr/
Regały, symbole i inne rzeczy można też wbijać w pola własne i instynkt to wszystko będzie łapał. Regał z pola własnego można potem drukować sobie na dokumentach żeby ułatwić wydawanie, może być też widoczny jako jedna z kolumn w widoku kartoteki towarów. Przy pomocy rozwiązań dodatkowych różne cuda z takim polem regałowym da się robić. U mnie bardzo dużo faktur wystawianych jest z programu zewnętrznego przez Sferę i przed wrzuceniem pozycji na fakturę są one sortowane właśnie wg. pola regału a same dokumenty grupowane są wg. powtarzającego się asortymentu, asortymentu znajdującego się w jednej alejce etc.