Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: sebush w Marzec 04, 2020, 09:29:55
-
Witam
Po aktualizacji z Windows 7 do Windows 10 mam problem z Subiektem. Program sam w sobie pracuje bez zarzutu, natomiast np podczas wystawiania paragonu, faktury czy wprowadzania faktury zakupu dłużej wyszukuje produkt, występuje jakby takie przycięcie na 1-2s. Problem występuje przy wyszukiwaniu ręcznym jak i przy korzystaniu z czytnika kodów kreskowych. Na windows 7 nie było takiego problemu - produkty wczytywało w momencie. Według mnie jest problem połączenia z bazą. Dodam też, że występuje on na komputerze na którym jest baza jak i na kliencie. Zapora wyłączona. Jedyne co udało mi się wyszukać na temat rozwiązania tego problemu to odbudowa ineksów, ale to nic nie dało. Dodam jeszcze, że baza ma około 7-8 tysięcy produktów.
Wersja SQL:
SQL Server Express Edition (64-bit)
12.0.5000.0 (SP2)
-
Jedyne co udało mi się wyszukać na temat rozwiązania tego problemu to odbudowa ineksów, ale to nic nie dało.
Wiele, wiele razy sam pisałem: jeśli na problemy wydajnościowe nie pomaga odbudowa indeksów to należy sprawdzić co się dzieje i poszukać przyczyny.