Autor Wątek: Ewidencja reklamacji  (Przeczytany 1715 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Adrianek20

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Gt
Ewidencja reklamacji
« dnia: Marzec 02, 2023, 12:52:53 »
Witam forumowiczów.
Jestem niedawnym użytkownikiem Subiekta GT. Prowadzę mały sklep z akcesoriami elektronicznymi. Czasem nawalają i wymieniam na nowe. Jak ewidencjonować te wadliwe w subiekcie, żeby je zdjąć ze stanu? Jak to zrobić, żeby potem pojawiały się w Ewidencji Zwrotów i reklamacji?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17235
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Ewidencja reklamacji
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 02, 2023, 13:18:30 »
Czasem nawalają i wymieniam na nowe. Jak ewidencjonować te wadliwe w subiekcie, żeby je zdjąć ze stanu? Jak to zrobić, żeby potem pojawiały się w Ewidencji Zwrotów i reklamacji?

Skorzystaj z dokumentu zwrot detaliczny.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Ewidencja reklamacji
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 02, 2023, 13:18:30 »