Programy satelitarne => Subiekt Sprint / Sprint2 => Wątek zaczęty przez: karolbear w Październik 22, 2015, 13:47:21
-
Witam Drogich użytkowników forum Subiekta, mam problem z programem Subiekt Sprint 2 w wersji demo.
Po kliknięciu w ikonę program uruchamia się z oknem konfiguracji połączenia do bazy danych, niestety po kliknięciu zatwierdź lub test wyskakuje komunikat Dane niepoprawne. Nie znaleziono pliku połąceniowego do bazy danych. Podaj dane połączenia:
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Zaznaczę, że Subiekta GT mam zainstalowanego również na tym samym komputerze.
Dziękuję ;)
-
A założyłeś wcześniej bazę danych, do której chcesz się podłączyć ? Robi się to za pomocą aplikacji "Zarządzanie".
-
Dziękuję za zainteresowanie dkozlowoski :) Jedyna baza danych jaka została utworzona, to ta przez program Subiekt GT.
Nie miałem wcześniej do czynienia z takim oprogramowaniem więc proszę mnie poprawić jeśli się mylę, myślałem że bazą danych dla programu Sprint jest baza danych utworzona przez program Subiekt GT i nie będę musiał tworzyć nowej. Niestety nie mogę znaleźć aplikacji zarządzanie, mogę prosić o lokalizację apki i krótką instrukcję? Pozdrawiam
-
Nie miałem wcześniej do czynienia z takim oprogramowaniem więc proszę mnie poprawić jeśli się mylę, myślałem że bazą danych dla programu Sprint jest baza danych utworzona przez program Subiekt GT i nie będę musiał tworzyć nowej.
To się trochę zainteresuj... ;) Jak Subiekt Sprint ma działać w innej lokalizacji bez internetu bez własnej bazy danych ?
Niestety nie mogę znaleźć aplikacji zarządzanie, mogę prosić o lokalizację apki i krótką instrukcję?
Być może nawet nie zainstalowałeś ?
-
Pytanie brzmi czy zainstalowałem aplikację zarządzanie? Nie, instalowałem jedynie program Subiekt GT i subiekt sprint 2.
Proszę mnie poprowadzić po sznurku, zależy mi na otoworzeniu programu sprawdzeniu interfejsu i synchronizacji z subiektem. Jeżeli się sprawdzi kupie program a wraz z nim 3 miesięczną pomoc telefoniczną ;p
-
Powiedz mi jeszcze jak ma pracować Sprint - w sieci lokalnej czy przez internet ?
-
Chciałbym mieć dostęp do subiekta i jeżeli da się również sprinta z komputera w domu więc po internecie !?
-
Chyba czegoś nie rozumiem - po co ci Sprint w domu ?
-
To prawda nie jest mi potrzebny. Podałem tylko taką informację gdyby miało to znaczenie w przypadku połączenia z subiektem.
Router, Sprint, drukarka fiskalna wszystko podpięte pod sieć lokalną i zasilacz ups w przypadku braku prądu będzie działać sieć lokalna.
-
Już pomogłeś bardzo dużo za co dziękuję dkozlowski ;) zauktualizowałem sprinta i doinstalowałem apke zarządzanie. Czy mogę Cię prosić o krótką instrukcję w jaki sposób poprawnie podłączyć bazę i wszystko zoptymalizować właśnie pod kątem sieci lokalnej? Thx
-
problem rozwiązany, wątek do zamknięcia, dziękuję
-
Normalnie czytasz mi w myślach ;)
-
Przepraszam, że odkopuje ale moim zdaniem warto wspomnieć o bugu który występuje w Sprincie i objawia się właśnie problemem jaki opisuje Autor wątku.
Otóż jeśli na serwerze SQL znajdują się co najmniej dwie bazy, obie utworzone w Sprincie dla moduły Szybkiej sprzedaży, to w momencie zaznaczenia w Zarządzaniu/Parametrach systemu/prowadzenie sprzedaży/Multidokumenty: TAK otrzymujemy to co Autor czyli info o nie znalezieniu pliku połączeniowego do bazy danych.
Co ciekawe plik konfiguracyjne znajdują się w poprawnych lokalizacjach: \Users\[user_name]\AppData\Roaming\InsERT\Subiekt Sprint\mssqlserver oraz \ProgramData\InsERT\Subiekt Sprint\mssqlserver
A zawartość ich jest poprawna:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<cfg xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema">
<startup>
<sql_login encrypted="0">sa</sql_login>
<NazwaPliku>[filename].xml</NazwaPliku>
<sql_server>my_comp\insertgt</sql_server>
<database>[database_name]</database>
<auth_mode>windows</auth_mode>
<DeploymentsDirectory />
</startup>
</cfg>
Tak więc jeśli komuś ukazuje się w/w okno pomimo utworzenia bazy w Zarządzaniu niech zmini TAK na NIE w /Parametrach systemu/prowadzenie sprzedaży/Multidokumenty.