InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: KAM8700 w Grudzień 07, 2018, 15:37:45

Tytuł: Subiekt zacina się / zamula
Wiadomość wysłana przez: KAM8700 w Grudzień 07, 2018, 15:37:45
Dzień dobry,

Używamy w firmie, Subiekt GT 1.51, na 15 stanowiskach, jednocześnie pracuje ok 10-12 osób, mamy duży problem gdy chcemy zrealizować faktury z zamówień od klientów. subiekt zawiesza się i uniemożliwia pracę.
Subiekt działa na bazie SQL 2009.

Proszę o podpowiedź.
Tytuł: Odp: Subiekt zacina się / zamula
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Grudzień 07, 2018, 15:41:32
Dzień dobry,

Używamy w firmie, Subiekt GT 1.51, na 15 stanowiskach, jednocześnie pracuje ok 10-12 osób, mamy duży problem gdy chcemy zrealizować faktury z zamówień od klientów. subiekt zawiesza się i uniemożliwia pracę.
Subiekt działa na bazie SQL 2009.

Proszę o podpowiedź.
A trochę więcej istotnych informacji - parametry serwera, parametry sieci, wielkość bazy?
Tytuł: Odp: Subiekt zacina się / zamula
Wiadomość wysłana przez: candy w Grudzień 07, 2018, 15:44:07
Subiekt działa na bazie SQL 2009.
To chyba wersja zrobiona przez Microsoft na zamówienie, która nie weszła do publicznego obrotu ;)
Tytuł: Odp: Subiekt zacina się / zamula
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Grudzień 07, 2018, 15:52:24
Proponuję na pierwszy ogień przejść na wersję 2014/2017.
Tytuł: Odp: Subiekt zacina się / zamula
Wiadomość wysłana przez: candy w Grudzień 07, 2018, 16:01:45
Wiesz, nie wiemy na jakiej wersji pracuje, a Subiekt GT na 2014 ni cholery nie jest szybszy od 2008R2, więc...
Tytuł: Odp: Subiekt zacina się / zamula
Wiadomość wysłana przez: KAM8700 w Grudzień 07, 2018, 16:12:43
Subiekt działa na bazie SQL 2009.
To chyba wersja zrobiona przez Microsoft na zamówienie, która nie weszła do publicznego obrotu ;)

dane serwera
core i 5 4460
8 GB ram
Tytuł: Odp: Subiekt zacina się / zamula
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Grudzień 07, 2018, 22:37:37
Zacznij od oczywistej operacji - aktualizacji programu, nie dawno podobny problem był poprawiany - jeśli nie pomoże to zgłoś się do doświadczonego serwisanta/dostawcy programu lub producenta w celu diagnozy problemu.