Autor Wątek: SUZ + brak możliwości wydruku paragonu z niektórych komputerów  (Przeczytany 663 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline krzyleszcz

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt dla Windows 1.77 HF3 (1.7703.3.5830)
Witam, uprzejmie proszę o pomoc z problemem:
mam w jednej lokalizacji (np. Kraków) serwer z zainstalowanym Subiektem. W drugiej lokalizacji (np. Warszawa) mam w jednej sieci 5 komputerów (A, B, C, D i E). Każdy z komputerów łączy się przez RDP z serwerem do Subiekta. Do jednego komputera (A) podłączona jest drukarka POSNET TEMO HS EJ poprzez USB (wirtualny port COM3). Na tym komputerze zainstalowany jest SUZ.

Ustawienia Kasiarza (na serwerze) są poprawne (test połączenia: Połączenie OK). Ustawienia SUZ na komputerze (A) są poprawne (Status: Połączenie z urządzeniem jest prawidłowe). Router ma ustawione przekierowanie portów (8000), ESET na komputerze (A) ma odblokowany port (8000).

Próba wydrukowania paragonu z Subiekta z komputera A, B, C i D jest nieudana, brak fiskalizacji i fizycznego wydruku. Natomiast z komputera E fiskalizacja jest poprawna, drukarka drukuje paragon fiskalny i fiskalizuje paragon w Subiekcie.
Problem pojawił się po zmianie reinstalacji systemu na komputerze (A), czyli tam, gdzie podpięta jest drukarka fiskalna.

Czy jest dobra dusza, która wskaże kierunek, gdzie należy szukać rozwiązania?

Pozdrawiam
Krzysiek

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17056
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: SUZ + brak możliwości wydruku paragonu z niektórych komputerów
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 17, 2022, 13:13:19 »
Tyle pisania i brak komunikatu błędu, ja bym zaczął od jego przeczytania.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: SUZ + brak możliwości wydruku paragonu z niektórych komputerów
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 17, 2022, 13:13:19 »