InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: socha86 w Marzec 16, 2017, 12:55:13
-
Drukarkę Thermal XL posiadam od początku tego miesiąca. Jak dotąd wydruki były ok pomijając to że po zatwierdzeniu trzeba oczekiwać ok 7-8 sek. na paragon.
Od wczoraj uruchomiłem SUZ na komputerze na którym jest baza Subiekta i właśnie wczoraj miałem sytuację że wydrukował paragon ale nie zafiskalizował w Subiekcie. Dziś jeszcze dwa razy powstała taka sytuacja. Sytuacja miała miejsce na komputerze na którym jest baza i drukarka nie łączy się poprzez SUZ. Czy to może mieć jakiś związek?
-
Czy dobrze rozumiem że masz jedną drukarkę i jedno stanowisko (to, do którego jest fizycznie podłączona) łączy się z nią bezpośrednio, a inne przez SUZ?
-
Główny komputer "A" na którym jest serwer Subiekta i z tego komputera jest główna sprzedaż. Tu w kasiarzu mam ustawioną normalnie drukarkę Posnet Thermal XL i zainstalowany SUZ
Dodatkowo laptop "B" jako pomocniczy komputer gdzie w kasiarzu jest dodana drukarka SUZ.
Sytuacja wygląda tak że na kompie A wczoraj miałem jedną taką sytuację a dziś na ok 25 paragonów 2.
-
No to zrób to po bożemu i daj wszystko przez SUZ.
-
Właśnie nie byłem pewien czy to ma tak wyglądać. Widziałem że w fiskalizacji zdalnej nie można było ustawić jako drukarkę tylko wszystko trzeba było puścić przez zdalną, a w SUZ można było więc zostawiłem jako drukarkę.
Przestawiłem i dam znać czy problem nadal występuje. Jedyne co mnie martwi to czas oczekiwania na wydruk - wzrósł do 20 sek.
-
Miałeś wyjaśnić te problemy (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/dlugi-czas-oczekiwania-na-paragon/msg80877/#msg80877 (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/dlugi-czas-oczekiwania-na-paragon/msg80877/#msg80877)) i co ?
-
Miałeś wyjaśnić te problemy (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/dlugi-czas-oczekiwania-na-paragon/msg80877/#msg80877 (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/dlugi-czas-oczekiwania-na-paragon/msg80877/#msg80877)) i co ?
Niestety nie udało się rozwiązać tego problemu. Próbowaliśmy zmieniać ustawienia drukarki i nic to nie dało. Zmieniliśmy prędkość transmisji na najwyższą i również nic. Jedyne co pomaga to wybranie modelu drukarki ze starszych wersji.
-
Jak się szuka przyczyn problemów tam gdzie ich nie ma to nie dziwne, że nic to nie dało, wyraźnie informowałem, że nie jest to problem drukarki, ale i tak traciłeś czas na sprawdzenie tego, a w ogóle nie poszukałeś rzeczywistej przyczyny problemów.
-
Kawał o szukaniu kluczy nie tam gdzie zginęły, tylko pod latarnią bo tam jaśniej sam się nie wymyślił ;)
-
Jak się szuka przyczyn problemów tam gdzie ich nie ma to nie dziwne, że nic to nie dało, wyraźnie informowałem, że nie jest to problem drukarki, ale i tak traciłeś czas na sprawdzenie tego, a w ogóle nie poszukałeś rzeczywistej przyczyny problemów.
Tak jak napisałeś zgłosiłem do informatyka który zajmował się wdrożeniem i to on się tym zajmował. Próbował ustawić ale nic z tego nie wyszło.
-
Jak się szuka przyczyn problemów tam gdzie ich nie ma to nie dziwne, że nic to nie dało, wyraźnie informowałem, że nie jest to problem drukarki, ale i tak traciłeś czas na sprawdzenie tego, a w ogóle nie poszukałeś rzeczywistej przyczyny problemów.
Tak jak napisałeś zgłosiłem do informatyka który zajmował się wdrożeniem i to on się tym zajmował. Próbował ustawić ale nic z tego nie wyszło.
Przede wszystkim między "informatykiem" a "doświadczonym partnerem insertu" oraz między "instalacją" programu, a jego "wdrożeniem" jest przepaść jakościowa... Jak Cię tylko informuję, że nie zostało zrobione kompletnie nic - czynności które opisałeś nie miały i jak potwierdziłeś niczego nie zmieniły... W ogóle nie dopuszczam takiej możliwości, żeby zostawić klienta z takimi problemami, i aby rozwiązywał je we własnym zakresie.