InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: SGS_SS w Marzec 15, 2016, 10:34:00
-
Witam wszystkich forumowiczów,
piszę do was z pytaniem odnośnie terminu płatności u kontrahenta. Póki co zapobiegawczo i czysto teoretycznie. Jeżeli klient będzie się spóźniał z zapłatą w terminie, to będzie nam "wisiał" w subiekcie (w module Rozrachunki wg dokumentów) w nieskończoność i naliczał dni spóźnienia, czy po jakimś okresie zniknie nam z programu?
-
"Cudów" nie ma, nic nie "zniknie" ;)
-
Dziękuję ;D Czasem lepiej zapytać niż potem szukać rozwiązania problemu ;)
-
O rozrachunki należy dbać od samego początku, gdyż później jest bardzo trudno je uporządkować.
-
Póki co mamy 3, więc nie ma problemu ;) Ale z czasem ma być ich dużo więcej, więc skorzystam z Twojej rady.
-
Sprawdź dane w module "Spłaty rozrachunków" z filtrem "Spłaty: nierozliczone", powinno być pusto.
-
Sprawdź dane w module "Spłaty rozrachunków" z filtrem "Spłaty: nierozliczone", powinno być pusto.
Sprawdzone, jest pusto :)