Autor Wątek: Błędy Subiekta po aktualizacji do najnowszej wersji  (Przeczytany 3419 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RafałS

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.59hf1
Błędy Subiekta po aktualizacji do najnowszej wersji
« dnia: Październik 31, 2019, 08:45:37 »
 Po aktualizacji Subiekta GT do najnowszej wersji >:(
Subiekt odpala się ale niestety:
 przy próbie wejścia w wystawiony dowolny dokument sprzedaży - subiekt się wyłącza
 przy próbie wystawienia dokumentów sprzedaży - subiekt się wyłącza
To samo przy dokumentach PZ
W logu windowsa pokazuje mi błędy z msvcr80.dll - co dziwne nie było nic aktualizowane ani zmieniane oprócz samej aktualizacji subiekta.
I tak na serwerze i 30 komputerach
Jakieś pomysły?


Offline duruszczak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Błędy Subiekta po aktualizacji do najnowszej wersji
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 31, 2019, 08:53:49 »
Mam ten sam problem. Pisałem w wątku: http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/zamykajacy-sie-subiekt/

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Błędy Subiekta po aktualizacji do najnowszej wersji
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 31, 2019, 10:10:39 »
Wierzcie lub nie, ale take specyficzne (nieoczekiwane zamknięcie programu) i niepowtarzalne problemy (od momentu odpowiedzi we wskazanym wątku nie słyszałem o nowym zgłoszeniu takich problemów) należ diagnozować w miejscu występowania, ale skoro jest was już dwóch na grube tysiące użytkowników programów, którzy już zaktualizowali programy to spróbujcie ustalić co macie wspólnego, że tylko u was ten problem występuje, dobrze byłoby też poprosić o pomoc sami wiecie kogo (powtarzam to na forum od lat).
Daniel, Białystok.

Offline duruszczak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza

Offline marekolo

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 133
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Aktualna
Odp: Błędy Subiekta po aktualizacji do najnowszej wersji
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 31, 2019, 18:23:44 »
Mi przestało prawidłowo działać pewno rozwiązanie dodatkowe.
I również chwilę trwało zanim doszedłem, że to ono powoduje jeszcze inny problem.
Z wersją 1.59 insert zmienił strukturę bazy (nie jest to moja wiedza ale dostawcy softu ) - może i niewiele ale na tyle, że pewne rozwiązania trzeba dostosować.
Sprawdźcie czy nie macie jakiś dodatków, które mogą wpływać na działanie Subiekta.
Najprościej zacząć od założenia nowej bazy i sprawdzenie czy praca testowa odbywa się bez zakłóceń. Tu może wyjść czy problem leży w kompie ( np: aktualizacje W10 ) czy w bazie.
« Ostatnia zmiana: Październik 31, 2019, 18:26:29 wysłana przez marekolo »

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9237
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Błędy Subiekta po aktualizacji do najnowszej wersji
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 31, 2019, 18:47:29 »
Z wersją 1.59 insert zmienił strukturę bazy (nie jest to moja wiedza ale dostawcy softu ) - może i niewiele ale na tyle, że pewne rozwiązania trzeba dostosować.

O jakiej zmianie piszesz? W zasadzie w każdej wersji w pewnym stopniu zmienia się struktura bazy danych.
W 1.59 dodano 5 tabel a zmieniono 14
W 1.58 dodano 7 tabel zmieniono 40
W 1.57 dodano 10 tabel zmieniono 26

Jak widać zmiany nie są jakieś nadzwyczajne.
Sławek, Zduńska Wola

Odp: Błędy Subiekta po aktualizacji do najnowszej wersji
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 31, 2019, 18:47:29 »