Autor Wątek: Witam  (Przeczytany 2971 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jan.kobiela

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: subiekt gt 1.25
Witam
« dnia: Listopad 03, 2020, 10:52:51 »
Mam subiekta GT 1.64 HF2 od jakiegoś miesiąca po którejś aktualizacji wyskakuje mi ciągle problem z drukowaniem na drukarce ELZAB ZETA, jedynym rozwiązaniem aby wydrukować paragon jest wypięcie i wpięcie przewodu USB od drukarki. Do momentu pojawienia się tych błędów nic nie było zmieniane w konfiguracji. Rejestr transmisji niewiele pokazuje, zmieniałem porty, prędkości i dalej to samo. Elzab zwala winę na Insert a Insert na Elzab. Macie jakieś pomysły? Dodam, że czasem drukarka wydrukuje kilkanaście paragonów pod rząd a czasem co paragon to menadżer wydruku zgłasza błąd.

Urządzenie: ElzabZeta
Operacja:   Drukowanie fiskalne dokumentu
Data:       03.11.2020 10:43:33
Typ:        Błąd komunikacji
Status:     Nie udało się odczytać tabeli stawek VAT
Użytkownik: J***
Komputer:   DESKTOP-F0**PT

1. E2004, Brak połączenia z urządzeniem. Nieudana próba połączenia z portem szeregowym COM10. Brak dostępu do portu COM10.
2. Błąd podczas fiskalizacji dokumentu 'PA 868/2020'.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17056
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Witam
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 03, 2020, 14:04:53 »
Przyczyn może być wiele, nie podejmuję się zgadywania przez forum, polecam skorzystać z usług doświadczonego serwisanta.

Mogę dodać, że...

Miałem nie dawno podobne problemy z Innova Profit i przejściówkami USB po aktualizacji Windowsa, zmieniłem na fizyczne porty COM i jest spokój - do rozważenia.

NIE tak się diagnozuje i zgłasza problemy - testuje się połączenie za pomocą programu serwisowego producenta drukarki i NIE wspomina się o Insercie, nie ma wtedy zwalania winy na kogoś innego, przy okazji można samodzielnie wykluczyć wpływ programów Insertu...
Daniel, Białystok.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Witam
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 07, 2020, 18:27:31 »
Miałem kiedyś podobny przypadek i pomogła wymiana przewodu USB :)

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Witam
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 07, 2020, 18:27:31 »