Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: jan.kobiela w Listopad 03, 2020, 10:52:51

Tytuł: Witam
Wiadomość wysłana przez: jan.kobiela w Listopad 03, 2020, 10:52:51
Mam subiekta GT 1.64 HF2 od jakiegoś miesiąca po którejś aktualizacji wyskakuje mi ciągle problem z drukowaniem na drukarce ELZAB ZETA, jedynym rozwiązaniem aby wydrukować paragon jest wypięcie i wpięcie przewodu USB od drukarki. Do momentu pojawienia się tych błędów nic nie było zmieniane w konfiguracji. Rejestr transmisji niewiele pokazuje, zmieniałem porty, prędkości i dalej to samo. Elzab zwala winę na Insert a Insert na Elzab. Macie jakieś pomysły? Dodam, że czasem drukarka wydrukuje kilkanaście paragonów pod rząd a czasem co paragon to menadżer wydruku zgłasza błąd.

Urządzenie: ElzabZeta
Operacja:   Drukowanie fiskalne dokumentu
Data:       03.11.2020 10:43:33
Typ:        Błąd komunikacji
Status:     Nie udało się odczytać tabeli stawek VAT
Użytkownik: J***
Komputer:   DESKTOP-F0**PT

1. E2004, Brak połączenia z urządzeniem. Nieudana próba połączenia z portem szeregowym COM10. Brak dostępu do portu COM10.
2. Błąd podczas fiskalizacji dokumentu 'PA 868/2020'.
Tytuł: Odp: Witam
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Listopad 03, 2020, 14:04:53
Przyczyn może być wiele, nie podejmuję się zgadywania przez forum, polecam skorzystać z usług doświadczonego serwisanta.

Mogę dodać, że...

Miałem nie dawno podobne problemy z Innova Profit i przejściówkami USB po aktualizacji Windowsa, zmieniłem na fizyczne porty COM i jest spokój - do rozważenia.

NIE tak się diagnozuje i zgłasza problemy - testuje się połączenie za pomocą programu serwisowego producenta drukarki i NIE wspomina się o Insercie, nie ma wtedy zwalania winy na kogoś innego, przy okazji można samodzielnie wykluczyć wpływ programów Insertu...
Tytuł: Odp: Witam
Wiadomość wysłana przez: socha86 w Listopad 07, 2020, 18:27:31
Miałem kiedyś podobny przypadek i pomogła wymiana przewodu USB :)