Autor Wątek: Wprowadzanie stanów magazynowych i ściąganie ich przy produkcji  (Przeczytany 3033 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kzfzary

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Witam. Mam mały problem, z którym księgowa nie do końca może mi pomóc tłumacząc się brakiem znajomości naszego programu (niestety nie jest u nas na etacie tylko ma swoje biuro,z którego usług korzystamy).

Mianowicie-potrzeby klientów wymusiły na nas zakup maszyn do nadruków reklamowych,a że chciałbym żeby wszystko było jak należy mam nadzieję,że uda mi się uzyskać odpowiedzi na kilka pytań.

Księgowa powiedziała mi,że materiały w postaci folii do nadruków,etykiet,banerów itd. mam wprowadzać na stan magazynowy fakturą zakupu. Przy sprzedaży wystawiać FV na pozycję "nadruk","etykieta","baner" itd. a potem ściągać folię ze stanu magazynowego-żeby potem przy remamencie mieć stan faktyczny folii na koniec roku. I teraz moje pytanie brzmi jak dokładnie mam to zrobić i czy wszystko w tym co powiedziała jest jak być powinno. ?

Dodając pozycje, o których wspominała wyskakuje mi komunikat : "pozycja baner jest usługą jednorazową" co jest dla mnie zrozumiałe,bo nie mam takiego produktu na stanie.

Proszę o pomoc/podpowiedź/ewentualne odesłanie do takiego tematu jeśli był już poruszany ponieważ udało nam się już złapać kilka zleceń, które w przyszłym tygodniu będę musiał zafakturować.

Z góry dziękuję i pozdrawiam


Forum Użytkownikow Subiekt GT